اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی :

انقلابی‌تر بمانیم؛ پیشرفت کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: پیام روشن بیانیه گام دوم انقلاب این است که انقلابی تر بمانیم و پیشرفت کنیم.

انقلابی‌تر بمانیم؛ پیشرفت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در جلسه مکارم اخلاق و معنویت با تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: نکته بسیار مهمی که در  بیانیه گام دوم انقلاب باید به آن توجه کرد این است که ولی فقیه زمان با تجارب مدیریتی عالیه و بیش از ۵۵ سال مجاهدت منشوری راهبردی برای ۵۰ سال آینده کشور صادر کرده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه نباید به این بیانیه به عنوان یک پیام و سخنرانی نگاه کرد، گفت: رهبر معظم انقلاب با روحیه، جوان باوری و جوان شناسی این بیانیه را در چارچوب سه موضوع صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۷ دستاورد کلان، ۷ ثمره راهبردی و ۷ توصیه ماموریتی در چهلمین سالگرد انقلاب و آغاز پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به زمینه و علت صدور این بیانیه گفت: اعجاز انقلاب در تداوم نسلی و نصرت‌های پی در پی برای نظام و انقلاب فرصت و بهانه ای شد تا این منشور راهبردی صادر شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه روح حاکم بر بیانیه بازگشت روح خود باوری به ملت ایران است، گفت: این روحیه خود باوری به معنی این است که توانستیم، می‌شود و خواهیم توانست.

وی ادامه داد: این روحیه خود باوری پاسخی محکم به دشمنان است که ملت ایران فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردند.

آل‌هاشم ادامه داد: متن ادبی در این بیانیه حاکم است و با لحنی روان و دلنشین صلابت انقلابی را بر اساس ایستادگی و مقاومت، پافشاری بر اصول، تبیین کننده صبر انقلابی، تاکید بر حفظ هویت انقلابی، عدالت و فساد ستیزی در درون و عزت مبتنی بر حکمت و مصلحت در بیرون، وظیفه سازی و مسئولیت آفرینی با امید واقع بینانه تبیین کرده است.

آل‌هاشم گفت: ملت ایران، مسئولان و مدیران و همچنین جوانان عزیز مخاطب اصلی این بیانیه هستند که با نقشه راه ۵۰ سال آینده برای تعالی ایران سربلند تلاشی روز افزون داشته باشند.

 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول