اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

در ایام نوروز

پرتقال 4000 تومان و سیب 7000 تومان عرضه می‌شود

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: پرتقال و سیب شب عید چهار و هفت هزار تومان از روز شنبه 25 اسفند ماه عرضه می‌شود.

پرتقال 4000 تومان و سیب 7000 تومان عرضه می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن اسفندیاری ظهر امروز در نشست خبری «توزیع میوه پایان سال» که در محل سالن اجتماعات سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: آذر ماه بحث خرید میوه شب عید به‌سازمان جهاد کشاورزی داده شد و در این مدت بیش از 9 جلسه برگزار شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به‌این نکته که سیب و پرتقال را از استان‌های مربوطه تامین کردیم، بیان کرد: این میزان را در هفت سردخانه در سطح استان، سه سردخانه در مشهد و چهار سردخانه در شهرستان‌ها ذخیره کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ذخیره سازی ما تکمیل شده، اما باز هم ذخیره می‌کنیم و این ذخیره‌سازی در ایام عید هم ادامه دارد.

اسفندیاری ضمن بیان این موضوع که زمان توزیع میوه شب عید از شنبه 25 اسفند ماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: میوه‌ها در 130 نقطه در مشهد و بیش از 200 نقطه در سایر شهرستان‌ها به‌فروش می‌رسد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: از این میزان 44 مرکز دست سازمان میادین، حدود 15 مرکز در دست تعاونی‌ها و 80 مرکز در دست صنوف است که توسط سازمان صنعت و معدن احصا شده‌اند.

وی تاکید کرد: پرتقال تامسون 4000 تومان و سیب 7000 تومان در این محل‌ها به‌فروش می‌رسد.

اسفندیاری با اشاره به‌ این موضوع که 280 نفر روز تاکنون کار انجام شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری از تجارب 12- 13 ساله خود استفاده کرده و چند هزار تن سیب و پرتقال ذخیره‌سازی کرده‌ایم و در صورت کمبود حتما از ذخیره ملی استفاده می‌کنم.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی یادآور شد: باوجود ابلاغیه دیرهنگام به‌ سازمان جهاد کشاورزی، کار را با شدت دنبال کردیم و کوشیدیم تعداد سردخانه‌ها را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: چنانچه بخواهیم قیمت میوه را ارزان‌تر از این میزان به‌فروش برسانیم، به‌طور حتم، بازار حاشیه‌ای ایجاد و میوه‌ها سر از مغازه‌ها و افزایش قیمت سردرمی‌آورد، به‌همین علت به‌این قیمت عرضه می‌کنیم.

اسفندیاری اضافه کرد: البته نرخ میوه‌ها شناور است، در صورت افزایش قیمت میوه‌ این نرخ افزایش و در صورت کاهش، از میزان این قیمت کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ 70059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول