اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«میز ویژه نوروز» در شیرینی‌سرای استادان

شیرینی سرای استادان همدان پیشنهاد‌های ویژه خود در عید نوروز را در میزی ویژه به شهروندان ارائه می‌دهد.

«میز ویژه نوروز» در شیرینی‌سرای استادان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در آستانه نوروز شیرینی‌سراهای همدان خود را آماده می‌کنند تا به درخواست‌های مشتریان خود پاسخ گفته و بهترین محصولاتشان را عرضه کنند.

سعید طحایی، مدیر شیرینی‌سرای استادان همدان به فارس گفت: رفت و آمد مردم در شب عید رونق می‌گیرد و همین رویداد برای ما لحظه‌های خوبی را فراهم می‌کند تا در شادی مردم شریک باشیم.

وی که در کوی استادان در حال ارائه خدمت به مردم است اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با بهترین کیفیت ممکن محصولات خود را عرضه کرده و رضایت مشتریان را کسب کنیم.

مدیر شیرینی‌‌سرای استادان با بیان اینکه هر روز از اوایل صبح تا شامگاه در خدمت همشهریان هستیم افزود: در ایام نوروز نیز تمام‌وقت حضور داریم و آماده پذیرش سفارشات و تحویل آنان به متقاضیان هستیم.

وی با اشاره به اینکه شیرینی‌سرای استادان تعطیلی ندارد تصریح کرد: کارکنان شیرینی‌سرا در دو شیفت فعالیت می‌کنند.

طحائی با بیان اینکه صبح‌ها پنج نفر و بعدازظهرها 6 نفر مشغول به کار هستند ادامه داد: مواد اولیه پخت شیرینی را به دلیل نوع خاص محصولات از تهران تهیه می‌کنیم چراکه اکثر آن در همدان عرضه نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارگران مشغول در این این فروشگاه از حرفه‌ای‌ترین شیرینی‌پزهای کشور هستند خاطرنشان کرد: بسیاری از این افراد در تهران مشغول به کار بودند اما ما با رایزنی آنها را به همدان دعوت کردیم.

کیک‌های استادان با استقبال شهروندان مواجه شده است

مدیر شیرینی‌‌سرای استادان با بیان اینکه کیک‌های شیرینی‌سرای استادان با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده است گفت: می‌توانیم ادعا کنیم یکی از بهترین کیک‌های همدان را تولید و به شهروندان عرضه می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از بااستعدادترین کیک‌سازان استفاده کردیم اظهار کرد: کیک‌سازان ما که اصالتاً همدانی هستند در تهران مشغول به کار بودند و ما توانستیم آنها را به همدان بازگردانیم.

شیرینی دسری ویژه استادان

طحائی با بیان اینکه شیرینی‌های دسری ویژه‌ای در استادان تولید می‌شود افزود: در همدان نظیر این شیرینی‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: یک یخچال ویژه شیرینی‌های دسری تعبیه شده است و شهروندان می‌توانند با فراغ بال آن را انتخاب کرده و یا سفارش دهند.

شیرینی‌تر و خشک

مدیر شیرینی‌فروش استادان ادامه داد: تلاش ما این است که بهترین نوع شیرینی را عرضه کنیم و یکی از بهترین شیرینی‌ها را در همدان پخت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شکلات‌های خود را هم از بهترین شرکت‌های تولیدی تهیه کرده و با کمترین سود ممکن عرضه می‌کنیم.

میز ویژه نوروز

بطحائی تأکید کرد: به مناسبت عید نوروز یک میز ویژه تدارک دیدیم که شیرینی‌های ریز عیدانه را به مردم معرفی می‌کنیم تا بتوانند با مقایسه انواع شیرینی، نیاز خود را برطرف کنند.

انتهای پیام/89040/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول