اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام‌جمعه اقلید تأکید کرد

مسؤولان به ادبیات گفتار و نوشتار خود توجه کنند

امام‌جمعه اقلید گفت: مسؤولان به ادبیات گفتار و نوشتار خود در گفته‌ها و نوشته‌هایشان توجه کنند تا حق مردم غیور نادیده گرفته نشود.

 مسؤولان به ادبیات گفتار و نوشتار خود توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با تقدیر از مقام معظم رهبری برای اهمیت دادن به قوه قضاییه و انتخاب فردی به‌عنوان رئیس این قوه که اشراف لازم در این امر را دارد از اهمیت عدالت همه‌جانبه بر اساس منشور حکومتی حضرت علی(ع) به مالک اشتر سخن گفت و اظهار داشت: احقاق حق، ایجاد احساس آرامش برای مراجعه‌کنندگان، اجرای عدالت، تکریم ارباب‌رجوع و...ازجمله نکات مهمی است که باید در قوه قضاییه به آن‌ها توجه شود.

وی عنوان کرد: قوه قضاییه یکی از حساس‌ترین دستگاه‌ها در کشور است که در سایه عدالت، حیات و زندگی بانشاط و امن را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

امام‌جمعه اقلید با تبریک سال جدید و تقدیر از مراکز خیریه، بیان داشت: همان‌گونه که صله ارحام، تبدیل قهر به آشتی، زیارت اهل قبور و شهدا و... اهمیت داده می‌شود، باید به حل مشکلات فقرا و مستمندان نیز اهمیت دهیم.

خطیب جمعه اقلید ادامه داد: سالی که گذشت با تلخی‌ها و شیرینی‌های بسیاری در حال اتمام است و باوجود فشارها و مشکلاتی که بود، موفقیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف علمی، معنوی، سیاسی و... به دست آمد.

طالبی با بیان اینکه بی‌تدبیری و غفلت در برخی امور، خاطر ملت غیور ما را در معیشت، اشتغال و...تلخ کرد، یادآور شد: مردم با عزت‌نفس و بزرگواری که داشتند، همه این‌ها را نادیده گرفته و در برابر دشمنان به‌خوبی از نظام، ولایت و ارزش‌ها دفاع کردند ازاین‌رو دولتمردان به‌پاس این وفاداری در رفع مشکلات مردم بکوشند و شریک آن‌ها باشند.

وی به سخن عده‌ای که گفتند «برجام سایه جنگ را از کشور برطرف کرد» و یا «با آمدن و مسؤولیت پیدا کردن ما سایه جنگ از سر کشور رفع شد» اشاره و بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری این سخنان درست نبوده و در تمام سال‌های متمادی، حضور ملت درصحنه موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

امام‌جمعه اقلید تأکید کرد: مسؤولان به ادبیات گفتار و نوشتار خود در گفته‌ها و نوشته‌هایشان توجه کنند تا حق مردم غیور نادیده گرفته نشود.

خطیب جمعه اقلید به برخی از مسائل روز و موقعیت ایران و کشورهای دیگر منطقه و دنیا و نیز دشمنی همیشگی و تمام‌نشدنی آمریکا با ما اشاره و بر عزت و اقتدار ایران اسلامی تأکید کرد و آن را مایه مباهات و سربلندی خواند.

تعیین تکلیف شرکت فولاد اقلید و سرمایه ایثارگران و خانواده شهدا و پاسخگویی به آن‌ها، اهتمام در انجام اقدامات لازم در مورد جاده اقلید- یاسوج، نجات بازار از سردرگمی، اقدام مؤثر درزمینهٔ اشتغال جوانان و تعیین تکلیف مدرسه عشایری در دشت بکان اقلید ازجمله مسائلی بود که طالبی در بخش پایانی سخنان خود به آن‌ها اشاره و تأکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول