اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار:

نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در بیجار تشدید می‌شود

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار از تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام عید نوروز در بیجار خبر داد.

نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در بیجار تشدید می‌شود

هادی اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران از ۲۵ اسفندماه  سال جاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه  فرآورده‌های خام دامی آغاز و تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در قالب این طرح اکیپ‌های دامپزشکی بیجار در 2 نوبت صبح و بعدازظهر بر واحدهای توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن توزیع فرآورده‌های دامی نظارت و بازرسی خواهند شد.

اسکندری بیان کرد: در همین راستا و از ابتدای سال جاری بیش از ۱۱ تن فرآورده‌ خام دامی غیرقابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار از شهروندان و مسافران خواست که  فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و هنگام خرید به مهر و برچسب بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته‌بندی‌ها توجه کنند.

اسکندری با بیان اینکه اکیپ ثابت شبکه دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، گفت: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویا ۱۵۱۲ و یا تلفن ثابت ۳۸۲۲۳۹۹۱ به شبکه دامپزشکی بیجار اطلاع دهند.

انتهای پیام/75/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول