اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری خراسان‌جنوبی خبر داد

وجود ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در خراسان‌جنوبی/ فعالیت ۳۴۵ راهدار در نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت ۳۴۵ نفر راهدار در راستای کمک‌رسانی به مسافران نوروزی، گفت: اکیپ‌های راهداری تا ۱۷ فروردین ۹۸ در محورهای استان مستقر و خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

وجود ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی در خراسان‌جنوبی/ فعالیت ۳۴۵ راهدار در نوروز

جعفر شهامت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند به تشریح اقدامات راهداری برای سفری امن و راحت پرداخت و اظهار داشت: در تعطیلات نوروز سال جدید 345 نفر راهدار به مسافران نوروزی در جاده‌ها و محورهای استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهداران استان با تدارکات لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی شده‌اند، بیان داشت: این گشت‌ها از 25 اسفندماه جاری تا 17 فروردین‌ماه 98 برقرار بوده و به‌صورت شیفت‌های 24 ساعته انجام فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی از وجود 597 دستگاه انواع ناوگان مسافربری (اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) خبر داد و افزود: همچنین 206 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری برای مدیریت بارش‌های سیلابی بهاره با 52 گشت به‌ویژه در راه‌های شریانی آماده خدمات‌دهی خواهند بود.

شهامت اعلام کرد: با همکاری پلیس راهور  12 دستگاه خودرو نامحسوس، 72 دستگاه ترددشمار، 16 دوربین نظارت تصویری و 52 سامانه مدیریت سرعت در طول 11 هزار و 354 کیلومتر راه آسفالته استان فعال خواهند بود.

وی ضمن آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هموطنان، عنوان کرد: مسافران می‌توانند در طول ایام نوروز و قبل از آغاز سفر با بهره‌مندی از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌جنوبی از وجود 26 مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی و 22 راهدارخانه در طول راه‌های استان خبر داد و تبیین کرد: این مجتمع‌ها در طول راه‌های مواصلاتی استان برای صیانت از حریم عمومی و آغاز سفرهای نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

شهامت با بیان اینکه رانندگان و مسافران نوروزی می‌توانند برای ادای فریضه نماز ، استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از مجمتع‌های خدماتی – رفاهی استفاده کنند، اعلام کرد: مسافران می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات‌رسانی مجتمع‌های بین راهی مراتب را از طریق  شماره سامانه پیامکی 3000141 به روابط عمومی این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/69039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول