اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

وجود 17 اقامتگاه بومگردی فعال در همدان/ 13 اقامتگاه در دست اقدام

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به وجود 17 اقامتگاه بومگردی فعال در همدان گفت: 13 اقامتگاه بومگردی در دست اقدام است.

وجود 17 اقامتگاه بومگردی فعال در همدان/ 13 اقامتگاه در دست اقدام

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز ششمین محل اقامتی بوم‌گردی شهرستان بهار با حضور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان، فرماندار شهرستان بهار، بخشدار مرکزی بهار و جمعی از مسئولین از روستای فسیجان توابع بخش مرکزی بهار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این محل اقامتی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و استفاده از ۱۹۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی در مساحت یک‌هزار مترمربع افتتاح شد.

علی مالمیر با بیان اینکه خانه بوم‌گردی روستای فسیجان عنوان دولت‌سرا دارد افزود: این اقامتگاه با پذیرش ۳۰ نفر و اشتغال ۱۰ نفر فعالیت خود را به عنوان هفدهمین خانه بوم‌گردی استان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 17 اقامتگاه بومگردی فعال در سطح استان وجود دارد گفت: 13 اقامتگاه نیز مراحل تکمیلی را طی می‌کند که در صورت آماده شدن به بهره‌برداری می‌رسد که در سال جاری شرایط جوی اجازه تکمیل شدن آنها را نداد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه در ایام نوروز اقامتگاه‌های بومگردی خدمات‌رسانی به مسافران را خواهند داشت بیان کرد: مسافران می‌توانند در بهار ضمن بازدید از نقاط بکر و طبیعت این روستاها از اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول