اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

زرکانی خبر داد:

برگزاری جشنواره عکس سال خلیج فارس در هرمزگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اعلام خبر برگزاری جشنواره عکس سال خلیج فارس، گفت: این جشنواره در سه بخش عکاسی حرفه‌ای، عکاسی مردمی و بخش بین الملل برگزار می‌شود.

برگزاری  جشنواره عکس سال خلیج فارس در هرمزگان

رضا کمالی‌زرکانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین جشنواره انتخاب عکس سال خلیج فارس در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با موضوع معرفی آداب و سنن، فرهنگ و هنر، طبیعت و اقلیم، زندگی و کار، تاریخ و معماری، جاذبه‌های گردشگری و جزایر منطقه خلیج فارس از خوزستان تا بوشهر و هرمزگان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در این جشنواره عکاسان در سه بخش عکاسی حرفه‌ای با دوربین، عکاسی مردمی با گوشی تلفن همراه و بخش بین الملل ویژه گردشگران خارجی به رقابت می پردازند.

این مقام مسوول گفت: تمامی هنرمندان و علاقمندان از سراسر کشور می توانند با ارسال حداقل پنج عکس مربوط به سال ۹۶ تا ۹۸ به نشانی اینترنتی دبیرخانه در بخش‌های اول و دوم این جشنواره شرکت کنند.

کمالی‌زرکانی بیان داشت: عکس‌ها ارسالی باید فاقد لوگو یا نشانی باشند و طول بزرگ عکس‌ها باید در سایز ۲هزار و ۵۰۰ پیکسل تنظیم شود که در غیر این صورت عکس‌های دارای لوگو و کوچک‌تر از سایز اعلام شده پذیرفته نخواهند شد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی آثار در هربخش ۲۰ اثر نامزد عکس سال خلیج فارس انتخاب خواهد شد که این آثار چاپ و در قالب نمایشگاه معرفی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: آیین اختتامیه این جشنواره در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸ همزمان با روز ملی خلیج فارس برگزار می شود که صاحبان آثار برگزیده برای حضور در این مراسم و معرفی عکس سال خلیج فارس به بندرعباس دعوت می ‌شوند.

کمالی‌زرکانی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره ۱۵ فروردین ماه ۹۸ می باشد و بازبینی هیات انتخابی ۲۵ فروردین صورت می گیرد برگزاری جشنواره اردیبهشت ماه سال ۹۸ خواهد بود.

وی افزود: در پایان این جشنواره عکس‌های برتر اول تا سوم هر بخش به ترتیب مبالغ ۴ میلیون، ۳ میلیون و یک میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

کمالی اظهار داشت: علاقمندان آثار خود را به ایمیل دبیرخانه جشنواره به آدرس art.gambroon@gmail.com ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن روابط عمومی جشنواره ۰۹۱۷۱۹۷۲۱۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول