اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نماینده مردم ملایر در مجلس مطرح كرد

سوءمدیریت وزارت كشاورزی و تعزیرات، عامل گرانی گوشت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ناتوانی و سوء مدیریت تعزیرات حكومتی و وزارت جهاد كشاورزی یکی از مهمترین عوامل گرانی گوشت است چراكه ما نه در مصرف گوشت افزایش و نه در تولید دام کاهش داشتیم.

سوءمدیریت وزارت كشاورزی و تعزیرات، عامل گرانی گوشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمد کاظمی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سال 97 سالی پرفراز و نشیب برای مردم و مسؤولان بود اظهار کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌ها مشکلات اقتصادی و فشار زیادی به مردم وارد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ ترفندی برای دشمنی علیه ملت ایران دریغ نکرده‌‌اند گفت: تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمن اخیراً برای مردم ایجاد کرده نمونه اقدامی غیراخلاقی، غیرمنطقی و ظالمانه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه البته بسیاری از مشکلات اقتصادی به سوء مدیریت‌ و قصور در انجام وظایف در برابر مردم از سوی برخی مسؤولان برمی‌گردد تصریح کرد: طی سال‌های خدمت دولت تدبیر و امید کار به خوبی پیش می‌رفت و در تورم، کاهش چشمگیری داشتیم اما توطئه دشمنان مشکلات ما را چند برابر کرد.

وی  با بیان اینکه آمریکا اخیرا تلاش کرد تا صادرات نفت ما را متوقف و به صفر برساند اما موفق نشد گفت: ما در بودجه سال 98 تمام تلاش خود را کردیم بتوانیم در سیستم توزیع منابع شرایط خوبی را برای مردم فراهم کنیم و برای واردات کالاهای اساسی نیز 14 میلیارد دلار اختصاص داده‌ایم.

کاظمی با بیان اینکه امروز هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بدهد صدای دشمن است تصریح کرد: وحدت و همدلی مردم و مسوولان می‌تواند ما را از این شرایط سخت عبور دهد.

وی با بیان اینکه دغدغه نمایندگان مردم نیز مشکلات مردم است گفت: باید اعتراف کنیم که نتوانستم این شرایط سختی را که برای مردم به وجود آمده مدیریت کرده و مشکل را حل کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال جدید نیز برنامه ما این است که بتوانیم از منابع موجود بهترین استفاده را داشته باشیم در ادامه سخنانش افزود: در مجلس دهم در حوزه انتخابیه ملایر اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان، بهسازی روستاها، جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی، پیگیری رفع مشکلات راه‌ها به ویژه محورهای پرخطر شهرستان، تاسیسات دانشگاهی، آسفالت روستاها و... اقدامات زیادی انجام شده است.

تابستان سال آینده آب شرب سد کلان به دست مردم می‌رسد

کاظمی با بیان اینکه تابستان سال آینده آب شرب سد کلان به دست مردم می‌رسد گفت: در حوزه اجرای جمع‌آوری فاضلاب شهری نیز طی دو سال گذشته پیشرفت کار بسیار بالا بود.

وی در خصوص سوالی درباره ممانعت از کودک‌همسری افزود: این مسئله در کمیسیون قضایی مطرح شد که یک بعد کار به مسئله قضایی و بعد دیگر آن به مسائل روانشناسی برمی‌گردد، مباحث مختلفی در این خصوص انجام شده و قطعا طرح قابل پیگیری است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این زمینه قطعا از کودک‌همسری جلوگیری می‌شود افزود: در این طرح استثنائات و راهکارهایی نیز برای آن قائل خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش بی رویه قیمت‌ها در کشور به سوء مدیریت‌ها و سیستم توزیع برمی‌گردد تصریح کرد: ایجاد صف‌های طولانی برای خرید کالا یکی از مشکلات مردم است.

سیستم توزیع ما ناسالم و دارای مشکل است

کاظمی ادامه داد: در حال حاضر سیستم توزیع ما ناسالم و دارای مشکل است، متاسفانه مردم نیز با خرید بیش از حد کالا به این مشکلات دامن می‌زنند.

وی در خصوص گرانی گوشت نیز گفت: ناتوانی و سوء مدیریت تعزیرات حکومتی، وزارت جهاد کشاورزی یکی از مهمترین عوامل است چراکه ما نه در مصرف گوشت افزایش و نه در تولید دام کاهش داشتیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: همین مسائل باعث شده که قاچاق دام برای قاچاقچیان مقرون به صرفه باشد و مشکلات گرانی را برای مردم ایجاد کند.

وی  در خصوص کمبود پزشک به ویژه پزشک متخصص در شهرستان در برخی رشته‌ها گفت: قبول داریم در رشته‌های ارتوپد و رادیولوژیست مشکل داریم و به جد هم پیگیر حل مسئله هستیم.

کاظمی با بیان اینکه متاسفانه بعد از تحریم‌ها  نظام دارو و درمان دچار مشکل  شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالبات داروخانه‌ها از تامین اجتماعی بالاست و باید این مطالبات  پرداخت شود.

وی در خصوص جهانی شدن انگور ملایر نیز گفت: این موضوع یک فرصت بزرگ برای توسعه شهرستان است و قطعا در آینده نزدیک در بحث گردشگری کشاورزی، گردشگران زیادی را در شهرستان خواهیم داشت که نیاز است همه زیرساخت‌ها در این زمینه فراهم شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در سیستم قضایی کشور مشکلات زیادی داریم که یکی از آنها اطاله دادرسی است افزود: آیت‌الله رئیسی باید با نظارت بیشتر در راستای سالم سازی و اصلاح سیستم قضایی و دستگاه‌ها و کاهش فرایند رسیدگی به پرونده‌ها گام‌های اساسی بردارد.

انتهای پیام/89013/ 40/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول