اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرماندار مینودشت:

نیازمند وسائل نقلیه سنگین برای امدادرسانی هستیم/ برق منطقه «دوزین» همچنان قطع است

فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه روند امدادرسانی به مردم گرفتار آب گرفتگی و سیلاب ادامه دارد، گفت: برای تداوم امدادرسانی نیازمند وسائل نقلیه سنگین از جمله لودر و بیل مکانیکی هستیم.

نیازمند وسائل نقلیه سنگین برای امدادرسانی هستیم/ برق منطقه «دوزین» همچنان قطع است

سید رضا طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه همچون سایر شهرستان‌های شرق استان گلستان، شهرستان مینودشت نیز بر اثر شدت بارش‌های روزهای اخیر و ورود آب از بالادست با آب گرفتگی و سیلاب مواجه شده است، اظهار کرد: نکته مهم و اصلی در این حوزه کمبود تجهیزات مکانیکی و وسائل نقلیه ماست که امیدواریم دستور استاندار برای اعطای دو دستگاه لودر و کامیون به فرمانداری‌ها هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه سه منطقه کوهستانی شهرستان مینودشت به دلیل صعب‌العبور بودن و حجم آب گرفتگی‌ها نیازمند کمک جدی هستند، افزود: متاسفانه موضوع قطعی برق در بخش کوهسارات و شهر دوزین همچنان پابرجاست و برق این منطقه وصل نشده است.

فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به اینکه در دو منطقه احتمال گیر افتادن برخی افراد در آب گرفتگی وجود داشت، خاطرنشان کرد: با دستور شخص استاندار هلال احمر استان موظف به امدادرسانی به این افراد در منطقه جنگل‌ده پائین و سنگ شکن شهرداری در جاده مینودشت به گنبد، به صورت هلی‌برن شد.

طباطبایی با دعوت همه مردم به آرامش و صبوری، تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است در این شرایط آرامش، پرهیز از ایجاد شایعات، همدلی و کمک برای حل مساله بیش از هر موضوع دیگری به رفع بحران و کاهش آسیب‌های ناشی از آن کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با دستور استاندار تیم‌های عملیاتی شرکت آب منطقه‌ای، معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بازگشایی مسیرها، انحراف آب‌های سرریز شده و کاهش ورودی آب به محدوده شهری فعال شده‌اند، گفت: امیدواریم با کمترین هزینه و آسیب این بحران پیش آمده را نیز پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول