اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی :

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری به ۷۹ نفر رسید

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی گفت: مطابق آخرین آمار اعلام شده ۷۹ نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری در سطح استان دچار مصدومیت شده‌اند.

تعداد مصدومان چهارشنبه سوری به ۷۹ نفر رسید

مهدی حسینی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار از مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه آخر سال تا ساعت ۲۴ در مجموع 79 نفر مصدوم شده‌اند.

وی افزود: ۳۳ نفر دچار سوختگی، ۱۵ نفر دچار بریدگی و خراشیدگی، ۱نفر دچار قطع عضو و ۳۰ نفر دچار سایر آسیب ها شده اند.

حسینی اعلام کرد: اندام دست با 26 مصدوم بیشترین آسیب را به خود اختصاص داده بود، ۲۲ نفر دچار آسیب به ناحیۀ چشم، ۸ نفر دچار آسیب به سر و گردن و ۲۳ نفر دچار آسیب به سایر اندام‌ها شده بودند.

وی اضافه کرد: از مجموع آسیب‌ها ۲ نفر ارجاع به بیمارستان ۹ نفر بستری در بخش‌های تخصصی،  ۶ نفردرمان در محل ۳۷ نفرترخیص و ۲۵ نفر سایر خدمات بوده‌اند‌.

مدیر  روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی یاد آور شد: تا ساعت ۲۳ از مجموع مصدومان ۲۲ نفر به بیمارستان شهید رجایی، ۱۱ نفر به بیمارستان شفا تاکستان و ۶ نفر به بیمارستان رازی مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: هم چنین ۷ نفر به بیمارستان ولیعصر آبیک، ۵ نفر بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا، ۱ نفر به بیمارستان پاستور، ۱۶ نفر به بیمارستان ولایت مراجعه کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی در پایان گفت:  ۲ نفر از مصدومان به بیمارستان رحیمیان و ۱ نفر به بیمارستان تامین اجتماعی مراجعه و البته ۶ نفر هم در محل توسط فوریت‌ها درمان شدند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول