اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سال آینده انجام می‌شود

بهره‌برداری از بیمارستان 310 تخت‌خوابی و آب‌رسانی از سد سلمان به جهرم

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان فروردین ماه 98 پروژه آبرسانی از سد سلمان به شهر جهرم با حضور وزیر نیرو انجام وبیمارستان310 تخت‌خوابی این شهرستان نیز تابستان سال آیندهبه بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از بیمارستان 310 تخت‌خوابی و آب‌رسانی از سد سلمان به جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری  شهرستان جهرم اظهار داشت: مدیران اجرایی و مسوولان در هر شرایطی آماده خدمت رسانی به مردم باشند.

وی به اتفاقات و پروژه‌های کلید خورده سال 97 در جهرم اشاره کرد و گفت: امسال با وجود اینکه در شرایط اقتصادی خاصی بودیم اما در شهرستان جهرم پروژه‌های متعددی کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

 نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز عملیات آبرسانی از سد سلمان به جهرم عنوان کرد: این مهم در پایان فروردین ماه 98 با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی رونق بیشتر فرودگاه را در سال جدید ضروری دانست و افزود: برای فرودگاه جهرم در سال آینده برنامه‌های جدی و زیادی داریم که شامل افتتاح ترمینال و  افزایش تعداد پروازها است.

وی ادامه داد: افزایش پروازهای فرودگاه جهرم به جد دنبال و برای اضافه شدن پروازهای خارجی به فرودگاه نیز تلاش می‌کنیم.

رضایی زمان افتتاح بیمارستان 310 تختخوابی جهرم را هم سال 98 اعلام کرد و گفت: قرار بود این پروژه در سال 97 افتتاح شود اما به دلیل اضافه شدن تخت‌های این بیمارستان زمان افتتاح به تاخیر افتاد که در تابستان 98 این پروژه را افتتاح می‌شود.

وی به دیگر اتفاقات خوب در جهرم اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل مصرف مردم از کولرهای گازی شاهد افت برق در تابستان بودیم که امسال با تقویت برق دیگر شاهد این مسئله نخواهیم بود.

رضایی گفت: شهرداری جهرم در چند سال گذشته دچار بحران شد و مردم توقع توسعه فضای سبز، تمیزی و نظافت شهر و همچنین آسفالت معابر دارند که بایستی به همه این امور توجه ویژه شود و مسوولان با کمک هم تلاش کرده تا شهرداری احیا شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تلاش بیشتر مسوولان در سال جدید گفت: صف‌های طولانی در شان مردم نیست و بسیار زشت است که مردم برای تامین مایحتاج خود در این صف‌ها بایستند.

وی ادامه داد: مدیران باید این مسئله را مدیریت و نگذارند این موضوع سوژه‌ای برای دشمنان نظام و مستکبران بشود.

رضایی با اشاره به اینکه اگر کمبود و محدویتی وجود ندارد پس صف‌های طولانی چه ضرورتی دارد،  گفت: اگر مسوولی توانایی مدیریت ندارد خودش کنار برود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توزیع متوازن امکانات و توسعه همه بخش‌های شهرستان توسط مسوولان شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول