اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی:

۱۰۰ دستگاه ون برای انتقال زائران به حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در ایام نوروز به منظور تسهیل تردد زائران۱۰۰ دستگاه ون برای جابه‌جایی زائران و مجاوران به صورت رایگان از محل‌های تعیین شده تا حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.

۱۰۰ دستگاه ون برای انتقال زائران به حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان نیوز، سید خلیل منبتی گفت: به منظور رفاه حال زائران و مجاوران 100 دستگاه ون در ورودی و دوربرگردان‌ها و80 دستگاه خودرو برقی در رینگ و زیرگذر حرم مطهر مستقر می‌شوند تا جابه‌جایی این عزیزان تا ورودی حرم ‌مطهر رضوی را به عهده بگیرند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و مسیر تردد به حرم مطهر به ویژه در هنگام تحویل سال، اظهار کرد: دوربرگردان‌های اطراف حرم در نوروز امسال بازگشایی می‌شود و پس از نوروز نیز می‌ماند و برای پایانه‌های تاکسی و اتوبوس استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: اما به منظور کاهش بار ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور از ۲9 اسفندماه پارکینگ‌های حرم مطهر بسته می‌شود و برای تسهیل تردد زائران در نشستی با مسؤولان شهرداری هماهنگ شد تا پارکینگ‌هایی برای پارک خودرو زائران فراهم شود و آنها با وسایل نقلیه عمومی به صورت رایگان از این پارکینگ‌ها به حرم مطهر تردد کنند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول