اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نماینده مردم میانه در مجلس:

توسعه گردشگری سلامت از خروج پزشکان ایرانی جلوگیری می‌کند

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: توسعه گردشگری سلامت نیازمند توجه به زیر ساخت‌های فرهنگی کشور است، بی تردید فرهنگ سازی یکی از مولفه‌های بسیار مهم در حوزه گردشگری سلامت به شمار می‌آید.

توسعه گردشگری سلامت  از خروج پزشکان ایرانی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز یعقوب شیویاری  در رابطه با ضرورت اولویت‌دهی به گردشگری سلامت در سال آینده اظهار داشت: گردشگری سلامت باید در سال آینده اولویت وزارت بهداشت ودرمان قرار بگیرد. بی تردید گسترش صنعت گردشگری علاوه بر نقش و تاثیر آن در ابراز هویت ملی، موجب ارتقای ابعاد وسیع اقتصادی از جمله ایجاد فرصت‌های شغلی، درآمدزایی، کاهش فقر و گسترش عدالت اجتماعی و رفاه در جامعه می‌شود.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گردشگری سلامت باید به  صنعت تبدیل شود افزود: با توجه به قابلیت‌های و پتانسیل های موجود در ایران باید توجه جدی و بنیادی‌تری به گردشگری سلامت و توریسم درمانی داشته باشیم و از طریق سرمایه‌گذاری مؤثرتر، تبلیغات کارا و دنبال نمودن برنامه های بلندمدت و میان مدت  راه توسعه صنعت گردشگری سلامت را هموار سازیم.

توسعه گردشگری سلامت  از خروج پزشکان ایرانی جلوگیری می‌کند

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: افزایش دانش پزشکی در کشور و آوازه پزشکان متخصص ایرانی سبب گردیده است که ورود توریست پزشکی به ایران افزایش یابد ضمن آنکه ورود این‌گونه توریست‌ها در ارتقا سطح دانش پزشکان ایرانی و بهبود وضع درمانی در شهرهای کشور نیز مؤثر است؛ همچنین با رشد و توسعه این نوع گردشگری از خروج پزشکان ایرانی از کشور جلوگیری به عمل می‌آید.

ارتقا گردشگری سلامت می‌تواند ایران را به یکی از قطب های مهم پزشکی در منطقه تبدیل کند

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقا گردشگری سلامت می‌تواند ایران را به یکی از قطب های مهم پزشکی در منطقه تبدیل کند گفت: موفقیت در زمینه توریسم درمانی یا گردشگری پزشکی نیازمند هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی است که با برنامه ریزی دقیق می‌تواند صرفه اقتصادی بالایی برای کشور داشته باشد.

فرهنگ سازی یکی از مولفه‌های بسیار مهم در حوزه گردشگری سلامت است

شیویاری اظهار کرد: توسعه گردشگری سلامت نیازمند توجه به زیر ساخت‌های فرهنگی کشور است، بی تردید فرهنگ سازی یکی از مولفه‌های بسیار مهم در حوزه گردشگری سلامت به شمار می‌آید.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات حوزه بهداشت ودرمان کشور در سال‌های آتی گفت: : امیدوراریم با راه اندازی کامل سیستم ارجاع و پزشک خانواده در کشور گامی مهم در حوزه بهداشت و سلامت کشور برداریم. 

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول