اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

آمادگی اکیپ‌های ویژه حوادث شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نوروز

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از آمادگی اکیپ‌های ویژه حوادث و اتفاقات این شرکت در ایام نوروز خبر داد و افزود: این اکیپ‌ها به صورت آماده‌باش فعال بوده و به مشترکین خدمات‌رسانی خواهند کرد.

آمادگی اکیپ‌های ویژه حوادث شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نوروز

 پیام جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  اکیپ‌های ویژه حوادث و اتفاقات این شرکت در ایام نوروز فعالیت خواهند کرد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: بر همین اساس در شهر زنجان پنج اکیپ و در شهرهای قیدار و ابهر نیز هر کدام ۲ اکیپ در آماده باش کامل به سر خواهند برد و همچنین در شهرهای خرمدره، هیدج، صایین قلعه، طارم، ماهنشان، سلطانیه، نیک پی، سجاس، زرین آباد، گرماب و ایجرود نیز یک اکیپ در تعطیلات نوروز شیفت خواهند بود.
وی از on call (در دسترس) بودن اکیپ های تعمیرات و سرویس روشنایی در امورهای ۶ گانه این شرکت خبر داد و افزود: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه نیز به صورت شیفت کامل ۲۴ ساعته آماده خدمت به مشترکین در ایام نوروز است.
جوادی با اشاره به عملکرد و برنامه‌های نوروزی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان هر ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی تمهیدات لازم را در این خصوص در نظر می‌گیرد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطرنشان کرد: گروه‌های اتفاقات و عملیات شرکت نیز به صورت شیفتی فعالیت داشته و اکیپ‌هایی نیز در سطح شهر برای تسریع در خدمات‌رسانی مستقر بوده‌اند.

وی تأکید کرد: تلفن 121 نیز در این ایام همچنان فعال بوده که به عنوان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکین با شرکت،در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در تأسیسات و تجهیزات آماده دریافت اطلاعات است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول