اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امام جمعه موقت ارومیه:

50 واقعه براندازی نظام با پشتیبانی خدا از انقلاب شکست خورد

امام جمعه موقت ارومیه گفت: انقلاب اسلامی 40 سالگی را سپری کرد و در این مدت حدود 50 واقعه در راستای براندازی نظام اتفاق افتاد که پشتیبانی خدا از انقلاب باعث شکست همه این توطئه‌ها شد.

50 واقعه براندازی نظام با پشتیبانی خدا از انقلاب شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه تصریح کرد: اگر مشمول‌الذمه کسی نباشیم باید شکرگزار خدا باشیم و در غیر این‌صورت باید در راستای ادای حق و رفع مشمول‌الذمه از فرد و یا وارثان حلالیت بخواهیم تا در قیامت وبال ما نباشند.

وی با توصیه به تقوای الهی و ترس از خدا افزود: انقلاب اسلامی در سال 1357 به ثمر رسید و 40 سالگی را سپری کرد و به چهل‌ویکمین سال پیروزی وارد شد، در این مدت حدود 50 واقعه اتفاق افتاده که در راستای براندازی نظام بود اما در همه این جریان‌ها پیروز شدیم و نظام پابرجا ماند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، فتنه 88، کودتای نوژه و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت مسؤولان از جمله این فتنه‌ها محسوب می‌شود که به دنبال براندازی نظام بودند اما موفق نشدند و دشمن از بین رفت و انقلاب باقی ماند.

وی گفت: علت این شکست‌ها پشتیبانی خداوند متعال از انقلاب است چرا که این انقلاب به دنبال پیاده‌سازی احکام خدا در قرآن و سنت پیامبر(ص) در جامعه است.

قریشی بیان کرد: شورای نگهبان فقط به دنبال تطبیق قوانین نمایندگان مجلس با احکام الهی در قرآن و سنت پیامبر است و این باعث شده که این انقلاب سقوط نکند، چرا که خدا پشتیبان این نظام است.

وی افزود: صاحب اصلی انقلاب امام زمان(عج) است و این انقلاب به ایشان خواهد رسید و بنابر گفته مقام معظم رهبری این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: رحمت خدا همیشه غالب است اما اگر غضب الهی در اثر گناه پیشی بگیرد، باعث تغییر قوم می‌شود و در کشور ما رحمت الهی پیشی دارد و این نماز جمعه‌ها رحمت الهی را غالب می‌کند و مردم را به برپایی نماز جمعه ترغیب کنید تا رحمت الهی جاری باشد.

انتهای پیام/61029/ پ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول