اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

عضو مجلس خبرگان رهبری:

بحران شدن مشکل گوشت در کشور جای سئوال دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر مدیران و مسؤولان پشت سر رهبری با عزم راسخ بخواهند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند، هیچکس نمی‌تواند آنها را بازدارد، گفت: چرا در جامعه گوشت در حد یک بحران مطرح شده است؟

بحران شدن مشکل گوشت در کشور جای سئوال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: برادران و خواهران نمازگزار، همواره برابر اسناد و مدارک آسمانی، قرانی و به حکم تجربه مسلم تاریخی همواره در طول تاریخ خلقت، در عرصه مصاف حق و باطل همراه با جنگ رحمان و شیطان و مبارزه موحدان و مشرکان دو نوع منطق وجود داشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همواره اینچنین بوده که برخورد ستمگران، فرعونیان و طاغوت‌ها با ملت‌ها، زورگویانه و تهدیدآمیز بوده، منطق جبهه ستم همواره تهدید بوده و حرفشان این بوده که اگر بندگی و سلطه ما را قبول نکنید، دست و پایتان را قطع می‌کنیم، زبانتان را از حلقوم و چشمهای‌تان را از حدقه درم‌ آوریم، اموال‌تان را مصادره و فرزندان و خانواده‌تان را به اسارت می‌گیریم و برای اینکه عبرت دیگران باشید به بدترین شیوه شکنجه‌تان می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این مطلبی است که در طول تاریخ در عرصه مبارزه حق و باطل همیشه وجود داشته و اسناد آسمانی به ویژه قرآن به روشنی آن را بیان کرده است؛ خاطرنشان کرد: این منطق دیکتاتورها، زورگویان و جباران است که همواره در برابر سفیران الهی و انسان‌های آسمانی، چنین جرثومه‌های فسق و فسادی وجود داشته است.

آیت‌الله حسینی خراسانی متذکر شد: طبق آیه قرآن در برابر هر موسایی فرعونی بوده، همان‌طور که در برابر پیامبر(ص) ابولهب‌ها بوده‌اند و در برابر امیرالمومنین، عمروعاص‌ها و در برابر سالار شهیدان، یزیدها بوده‌اند، امروز در برابر جمهوری اسلامی ایران و ملت سربلند و حق طلب ایران ترامپ‌ها هستند، این جریان همیشه تاریخ است.

عضو مجلس خبرگان گفت: آیات ۷۰ و ۷۲ سوره مبارکه طاها بیان می‌کند که وقتی گروهی موحد در مسیر توحیدی خودشان استواری نشان دادند، آن جبار روزگار بدترین تهدیدها را کرد و این منطق دیکتاتورها است.

وی با بیان اینکه تهدید، تحریم، جنگ، آتش‌افروزی، آدم‌کشی و فتنه‌انگیریزی منطق همیشگی ظالمان است، یادآور شد: اما در مقابل این منطق که همیشه رواج داشته، طبق آیه قرآن، موحدان به فرعون گفتند که هر چه از دستت بر می‌آید، انجام بده، چون نتیجه‌اش رسوایی شما و عزت ما بوده، این منطق عدالت‌خواهان تاریخ است.

آیت‌الله حسینی خراسانی متذکر شد: وقتی دختر امیرالمومنین (ع) هم در جمع بازماندگان داغدیده به عنوان اسیر جنگی در مجلس آن ابلیس یعنی یزید حضور پیدا کرد، فرمود، ای یزید گمان می‌کنی برای ما باد به غبغب انداخته‌ای و فکر می‌کنی فاتحی و از اینکه مشتی زن و بچه داغدار را به‌عنوان اسیر آورده‌ای و کودک شیرخوار را سربریدی و برادران ما را کشتی، فکر می‌کنی پیروزی؟ ای یزید هر چه از دستت ساخته است، انجام بده، اما بدان کوچک‌تری از آن هستی که بتوانی ما را بشکنی و نام، مکتب، شرف و عزت ما را بشکنی و علوم و معارف محمد و آل محمد را از خاطره‌ها و متن تاریخ پاک کنی.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: با این جملات حضرت زینب(س) چنان یزید را در هم شکست که قدرت هرگونه عکس‌العمل سنجیده‌ای را از او گرفت، حضرت زینب (س) فرمودند، این لکه ننگی که بر پیشانی شما نشسته با هیچ آبی قابل شست‌وشو و پاک کردن نیست، ای یزید برای همیشه منفور، مطرود و ملعون شدی و همه نسل‌ها و ملت‌ها از تو متنفر و بر تو لعنت می‌فرستند تو رسوا شدی و پیروز ما هستیم.

وی با بیان اینکه خطبه حضرت زینب (س) در مجلس یزید مصداق همان آیه قرآن و منطق تاریخی موحدان و جبهه حق است، افزود: امروز هم همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی یعنی آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها، هم پیمانان و مزدورانشان بدانند که در برابر تهدیدها، تحریم‌ها و پیمان‌شکنی‌های‌شان، سخن و منطق ما همان سخن زینب(س) دختر قهرمان علی (ع) است.

آیت‌الله حسینی خراسانی خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: شما حقیرتر و پست‌تر از آن هستید که بتوانید به این ملت آسیب برسانید، شما کوچک‌تر از آن هستید که بتوانید جلوی حرکت شتابان این نظام را بگیرید و ملت را از مسیری که برگزیده‌اند، منحرف کنید.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: آمریکا همان‌طور که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند، هیچ غلطی نمی‌تواند انجم دهد، در این شکی نیست، اما این موضوع بستگی به شرط‌‌هایی است، از جمله آن شروط این است که آنچه رهبری انقلاب در سخنرانی حکیمانه دیروز و پیام نوروزی‌شان فرمودند، رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی توسط دولت و کارگزاران نظام به طور جد پیگیری شود.

وی ادامه داد: اگر مدیران و مسؤولان پشت سر رهبری با عزم راسخ بخواهند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند، هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را باز دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما از مسؤولان، مدیران و کارگزاران نظام به عنوان یک دوست گله‌مند هستیم، چراکه می‌توانند بسیاری از این مشکلات را حل کنند، اما نمی‌خواهند.

آیت‌الله حسینی خراسانی خطاب به مسؤولان ادامه داد: اراده کنید، یک زمانی امام راحل(ره) فرمود، از آمریکا انتظاری جز دشمنی نداریم، مسؤولان بدانند ما دعاگو و خیرخواهشان هستیم، اما گلایه‌مندیم، یک نظام مقتدر که قدرت‌های شیطانی را به چالش کشیده، آیا باید مشکل گوشت به‌عنوان یک بحران در آن مطرح باشد؟

وی تاکید کرد: این نظام مقتدر و باشکوه، با وجود رهبری دلاور، باید یکی از مشکلات رنجش‌آورش گوشت در حد یک بحران مطرح باشد؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من به عنوان یک طلبه از حوزه قم مطالبه مردم را به شما می‌گویم تا بشنوید، می‌گویید که چه کسی بشنود و درک کند؟ شما باید خودتان بشنوید.

آیت‌الله حسینی خراسانی بیان کرد: توقعمان از مسؤولان نطام این است که همت و اراده داشته باشند و از مردم هم برای کمک دعوت کنند، این مردم پای کار هستند و اگر کمبودی باشد، بدون تعارف از طرف مسؤولان است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول