اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسؤول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج خبر داد

ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی به استان خوزستان به برکت اردوهای راهیان‌نور

مسؤول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ارائه خدمات اجتماعی در راهیان‌نور و مناطق محروم استان‌های میزبان، قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج با کمک و همکاری بسیج سازندگی و بنیاد برکت در تلاش است که اردوهای راهیان‌نور را به سمت و سوی محرومیت‌زدایی سوق دهد.

ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی به استان خوزستان به برکت اردوهای راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، خداداد کاشفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال در کنار اردوهای راهیان‌نور خدمات اجتماعی به مناطق محروم استان خوزستان ارائه خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ارائه خدمات اجتماعی در راهیان‌نور و مناطق محروم استان‌های میزبان، قرارگاه مرکزی  راهیان‌نور سپاه و بسیج با کمک و همکاری بسیج سازندگی و بنیاد برکت در تلاش است که اردوهای راهیان‌نور را به سمت و سوی محرومیت‌زدایی سوق دهد.

وی عنوان کرد: سالانه میلیون‌ها زائر از نقاط مختلف کشور با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا با شهیدان عهد و پیمان می‌بندند و باید تلاش کنیم که این حرکت عظیم راهیان‌نور رونق اقتصادی استان‌های میزبان را پدید آورد.

مسؤول کمیته خدمات اجتماعی قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج گفت: در گام نخست به دنبال این هستیم که اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم استان خوزستان پدید آوریم و محرومیت‌زدایی، بهسازی مدارس و مساجد فرسوده، ارائه خدمات بهداشتی به مردم مناطق محروم و... از اقداماتی خواهد بود قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی در استان خوزستان انجام خواهد داد.

کاشفی عنوان کرد: همه خدمات اجتماعی و اقدامات مثبت که در ایام حضور زائران سرزمین‌نور در استان‌های میزبان انجام می‌شود، به برکت اردوهای راهیان‌نور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول