اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سردار اشتری مطرح کرد

تاکید رهبر انقلاب بر کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای/ افزایش تردد در جاده‌های کشور

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای مورد تاکید رهبر انقلاب است و امسال در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش تلفات تصادفات در جاده‌های کشور بودیم.

تاکید رهبر انقلاب بر کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای/ افزایش تردد در جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: عملکرد نیروی انتظامی این استان مطلوب است و برای میزبانی مناسب و بدون مشکل از زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(س) تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی برای ایجاد تاثیرگذاری لازم در سال 98 در زمینه رونق تولید ملی تلاش می‌کند، در سال 97 به دلیل مشکلات اقتصادی شاهد افزایش جرایمی همچون سرقت در کشور بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: نیروهای پلیس در کلان‌شهرها که حضور مسافران نیز در این شهرها گسترده است، به صورت ویژه در حال خدمت به مردم هستند، امسال در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش تلفات تصادفات در جاده‌های کشور بودیم.

اشتری کاهش تلفات تصادفات جاده ای را مورد تاکید رهبر انقلاب داست و تصریح کرد: بخشی از این تلفات به بی توجهی رانندگان و ایمنی خودروها و جاده‌ها برمی‌گردد و نیروی انتظامی در راستای وظیفه خود تذکراتی به رانندگان، خودروسازان و دستگاه‌های اجرایی داده است.

وی ادامه داد: سرریز کاستی‌ها در جامعه به نیروی انتظامی برمی‌گردد، این در حالی است که نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف به رغم فراز و نشیب‌های مختلف، کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ترددها امسال در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است و به دلیل بارش برف و باران در برخی از مسیرها، شاهد دشوار شدن تردد در این مسیرها برای رانندگان بودیم، نیروی انتظامی برای ارائه خدمت به مردم در سفرهای نوروزی از 24 اسفند تا 17 فروردین در آماده باش است.

انتهای پیام/78004/آ30/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول