اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جلیلی در جمع راهیان نور:

خباثت جدید انگلیسی‌ها از چشم تیزبین ملّت ایران مخفی نمی‌ماند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انگلیس اخیرا به تبعیت از ارباب آمریکایی خود لایحه‌ای را به بهانۀ خروج از اتحادیۀ اروپا برای اعمال تحریم علیه ایران در دستور کار قرار داده است که نقض صریح برجام است.

خباثت جدید انگلیسی‌ها از چشم تیزبین ملّت ایران مخفی نمی‌ماند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع بیش از ۳ هزار نفر از زائران راهیان نور در پادگان ثامن الائمه (ع) حمیدیه اهواز به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی به سه کشور اروپایی دربارۀ عدم انجام تعهدات خود نسبت به ملت ایران هشدار داد و اظهار داشت: رفتار آن‌ها زیر رصد دقیق ملت ایران است و ثمرۀ این رفتار بی‌اعتمادی بیش‌تر ملت ایران به آن‌هاست.

جلیلی ادامه داد: انگلیس اخیرا به تبعیت از ارباب آمریکایی خود لایحه‌ای را به بهانۀ خروج از اتحادیۀ اروپا برای اعمال تحریم علیه ایران در دستور کار قرار داده است که نقض صریح برجام است و این خباثت از چشم تیزبین ملت ایران مخفی نمی‌ماند.

وی، دولت انگلیس را قدرتی رو به زوال و درمانده دانست و تصریح کرد: انگلیس، امروز با بحران‌های متعدد مواجه است و بداند این رفتارهای استکباری بدون هزینه نخواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: انگلیس و آمریکا باید بدانند سریال شکست‌های پیاپی آن‌ها از ملت ایران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول