اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استاندار زنجان:

تسهیلات استاندار زنجان به مسافرانی که در چادر اطراق کردند/ افزایش 20 درصدی ورود مسافر به زنجان

استاندار زنجان گفت: دستوری دادیم برای مسافرانی که در چادر اطراق می‌کنند، محلی از محل‌های ستاد اسکان فراهم شود تا در آنجا استراحت کنند.

تسهیلات استاندار زنجان به مسافرانی که در چادر اطراق کردند/ افزایش 20 درصدی ورود مسافر به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی عصر امروز در حاشیه ستاد مدیریت بحران استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در راستای بررسی وضعیت استان زنجان در مقابله با حوادث انجام می‌شود، تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز نیز یک فراخوانی به منظور سنجش آمادگی مدیران داده شد، گفت: در همین راستا فقط یک ساعت قبل از جلسه اعلام شد که مدیران در جلسه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه درباره ارسال کمک به سیل‌زدگان نیز اتخاذ تصمیم شد و اعلام شد که در صورت اعلام نیاز در خدمت این افراد باشیم، افزود: البته روز گذشته هلال احمر به میزانی کمک برای سیل‌زدگان ارسال کرده است.

حقیقی در ادامه از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: بر همین اساس در چهار شهرستان که احتمال بارش زیاد بود، آماده‌باش اعلام شد و جلساتی هم در این رابطه تشکیل شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه تصمیمات خوبی در راستای اقدامات بهتر اتخاذ شد، تصریح کرد: البته با جلسه تشکیل شده میزان آمادگی مدیران را نیز سنجیدیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات نوین انجام شده در استان ارائه تسهیلات به مسافران بود، افزود: در همین راستا دستوری داده شده تا برای مسافرانی که در چادر اطراق می‌کنند، محلی از محل‌های ستاد اسکان فراهم شود تا در آنجا استراحت کنند.

حقیقی ادامه داد: اما با توجه به بارش‌هایی که داریم از امشب این تسهیلات بیشتر خواهد شد تا مسافران به مشکل برنخورند.

استاندار زنجان با شاره به اینکه با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در خدمات سفر و البته رسانه‌ها تعداد مسافران ورودی به استان 20 درصد افزایش یافته است، گفت: همچنین طبق آمار تعداد بازدید از اماکن گردشگری نیز 15 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از دیگر اتفاقات خوب رخ داده در استان کاهش تصادفات منجر به فوت در حوزه استحفاظی بوده است، تصریح کرد: این امر در نتیجه فرهنگ‌سازی مثبت صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول