اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد

آمادگی امدادگران هلال احمر فارس برای مقابله با سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی شدید از آماده باش امدادگران این جمعیت خبر داد.

آمادگی امدادگران هلال احمر فارس برای مقابله با سیلاب

حسین درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به هشدارهای هواشناسی و آغاز بارش‌های بهاری از بامداد امروز از آماده‌باش امدادگران این جمعیت خبر داد و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان فارس به صورت 24 ساعته آمادگی لازم برای امدادرسانی به هموطنان را دارد.

وی افزود: تمامی شعب و نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در حالت آماده‌باش بوده تا در صورت نیاز عملیات امداد رسانی را در اسرع وقت انجام دهند.

درویشی گفت: کار اسکان موقت مسافران نوروزی توسط این جمعیت در شعب انجام شده است.

وی به طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت اشاره کرد و گفت: در این طرح که از 25 اسفندماه 97 آغاز شده علاوه بر خدمات امدادی زمینه اسکان مسافران نوروزی در این استان به صورت اضطراری فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت 36 پایگاه امدادی ثابت و موقت در محورهای ارتباطی این استان دایر و تا 17 فروردین ماه خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول