اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس میراث فرهنگی فیروزآباد:

آیین «نوروزگاه» در فیروزآباد برگزار شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فیروزآباد گفت: برنامه نوروزگاه در منطقه کنارسیاه و کمپ قلعه دختر با 6 عنوان برنامه نوروزی اجرا شد.

آیین «نوروزگاه» در فیروزآباد برگزار شد

 درنا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دذ فیروزآباد اظهار کرد: برنامه نوروزگاه در پایگاه قلعه دختر این شهرستان با 6 عنوان برنامه اجرا شد.

وی با اشاره به عناوین این برنامه‌ها افزود: برپایی بایرام سورفاسی، برگزاری مسابقات بومی و محلی، اجرای موسیقی عاشیقی و برگزاری مسابقه تئاتر و نقاشی از جمله برنامه‌هایی هستند که در این طرح و در قالب نوروز گاه برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فیروزآباد ادامه داد: سال گذشته استقبال چشمگیری از نوروز گاه این شهرستان شد چراکه بیشتر برنامه‌های این طرح به‌صورت گروهی و جمعی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر با برگزاری نوروزگاه‌ها در مکان‌های تاریخی استقبال مسافران ازاین‌گونه برنامه‌ها افزایش‌یافته است، ادامه داد: نوروزگاه‌ها فرصت مناسبی را برای معرفی آداب‌ورسوم و فرهنگ مردم مناطق مختلف فراهم کرده و موجب تنوع در برنامه‌های مسافران و گردشگران می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول