اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه در بازدید از مسیر ترکمن به گمیشان

احداث پل بیلی و 3 ست بیمارستان صحرایی در بندرترکمن

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پل بیلی و 3 ست بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران در بندرترکمن احداث شد.

احداث پل بیلی و 3 ست بیمارستان صحرایی در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد پاکپور عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: منطقه بندرترکمن با توجه به شرایط خاصی که دارد نیاز به توجه بیشتر مسوولان دارد که نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدام به احداث پل بیلی و 3 ست بیمارستان صحرایی در بندرترکمن کرد.

وی تصریح کرد: دو یگان سپاه پاسداران «تیپ عمار» و «تیپ 45 جوادالائمه» از ساعات نخست وقوع سیلاب در استان گلستان با تمام امکانات حضور داشتند و وارد عمل شدند و اقدامات لازم را در راستای کمک و امدادرسانی به مردم را انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ابراز کرد: پل بیلی در جاده بندرترکمن و گمیشان توسط تیپ مهندسی 45 جوادالائمه سپاه پاسداران احداث شد و سه ست بیمارستان صحرایی برای کمک‌های درمانی و بهداشتی به سیل‌زدگان در بندرترکمن ایجاد شد.  

پاکپور افزود: مردم نگران نباشند سپاه همواره در کنار مردم قرار دارد و با تمام امکانات در منطقه مستقر هستیم تا خدمات لازم را به مردم سیل‌زده گلستان ارائه کنیم.

وی اظهار کرد: در 28 اسفند برادران سپاه تیپ عمار با نفربرهایی که در اختیار داشتند در شهرستان گنبدکاووس اقدام به کمک‌رسانی و باز کردن جاده‌ها کردند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول