اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

دهنه رودخانه گرگان‌رود لایروبی شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: خوشبختانه توانستیم با استفاده از بیل‌های مکانیکی دهنه گرگان رود را باز کنیم و تخلیه آب در این مسیر شدت بیشتری به خود گرفت.

دهنه رودخانه گرگان‌رود لایروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد پاکپور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه گل و لای زیادی در رودخانه گرگان‌رود سرازیر شده است ولی خوشبختانه توانستیم با استفاده از بیل‌های مکانیکی دهنه گرگان رود را باز کنیم و تخلیه آب در این مسیر شدت بیشتری به خود گرفت.

وی تصریح کرد: برای تخلیه سیلاب در چند نقطه از محور خواجه‌نفس و بندرترکمن استان گلستان شکاف ایجاد شد که از روز گذشته تلاش می‌کنیم که این جاده باز شود ولی تعداد بریدگی‌ها زیاد است و هفت نقطه دیگر وصل نشده است و تردد اتومبیل‌ها در این مسیر با مشکل مواجه شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد: شب گذشته نیز تیپ مهندسی 45 جوادالائمه چند نقطه از ریل را شکافتند تا تخلیه آب صورت بگیرد زیرا تا آب تخلیه نشود نمی‌توانیم اقدامات بعدی را انجام دهیم و مشکل اصلی ما تجمع آب است که باید مرتفع شود.

پاکپور با بیان اینکه کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده گلستان از طریق قایق صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تجمع آب در شهرستان آق‌قلا سبب شد تا در توزیع اقلام ضروری برخی از مردم سیل‌زده این شهرستان دچار مشکل شویم و درصورتی که تخلیه آب در این شهر انجام شود مشکل توزیع اقلام ضروری مردم نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول