اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس

هیچگونه گزارشی از بیماری وبا نداشتیم

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس گفت: خدمات به مردم سیل‌زده این شهرستان از همان روز نخست ارائه شد و تیم‌های پزشکی به منطقه اسکان مردم سیل‌زده این شهرستان اعزام کردیم که خوشبختانه تاکنون هیچگونه گزارشی از بیماری وبا در شهرستان نداشتیم.

هیچگونه گزارشی از بیماری وبا نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرهاد بدیعی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از همان روز نخست خدمات به مردم سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس ارائه شد و تیم‌های پزشکی به منطقه اسکان مردم سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس اعزام کردیم که بر اساس گزارشات خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از بیماری وبا در سطح شهرستان نداشتیم.

 وی تصریح کرد: سیلاب همراه با آب آلوده اعم از فاضلاب و غیره وارد منازل مردم شهرستان گنبدکاووس شد که برخی از افراد دچار بیماری اسهال شدند و خوشبختانه سریعا درمان شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: گروه‌های هدف اعم از مادران و کودکان زیر یکسال و سالمندان استخراج شدند و مواردی که در زمینه بهداشتی نیاز داشتند به این افراد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حدود 850 نفر از مردم در مناطق سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس و 300 نفر نیز در روستاهای این شهرستان در کمپ‌ها اسکان داده شدند.

تامین بهداشت و سلامت سیل‌زدگان این روزها بر عهده شبکه بهداشت و درمان است که خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری وبا در مناطق سیل‌زده استان گلستان گزارش نشده است و بیشتر افرادی که در معرض خطر هستند در این کمپ‌ها شناسایی شدند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول