اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مجلس:

مناقصه پل خاص تنگ چویل به زودی انجام می‌شود

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: پل خاص تنگ چویل در ماه آتی از محل اعتبارات اختصاص یافته شرکت نفت به مناقصه می رود.

مناقصه پل خاص تنگ چویل به زودی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مناقصه پل خاص و ویژه تنگ چویل  در ماه آتی خبر داد و گفت: پس از بازدید از پل سرهنگ یا ( پل دم رود ایک) که عملیات اتمام خود را به سر می‌برد مبلغ پنج میلیارد و هفتصد میلیون تومان جهت آغاز و عملیاتی کردن پل خاص و ویژه تنگ چویل  و تعمیر و ترمیم محور دیشموک به باغملک اختصاص داده شد که از ماه آتی سال جاری به مناقصه می‌رود.

وی افزود: با توجه به بارش های اخیر مصوباتی در جهت تکمیل و ترمیم جاده دیشموک به سرگچ، جاده تنگ چویل به خوزستان و جاده دلی به دیشموک تصمیماتی مبنی بر استفاده از دستگاه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گرفته شد که با توجه به مکاتبات با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه مقرر گردید که سه دستگاه ماشین‌آلات از گردیدر،کامیون و لودر به محورهای مذکور اختصاص داده شود تا مشکلات ناشی از بارندگی جاده ها را به صورت جهادی تعمیر و ترمیم و تعریض کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از روکش آسفالت جدید محور دیشموک به قلعه رئیسی  با مشارکت راهداری توسط ماشین آلات قرارگاه خاتم بعد از اتمام بارندگی ها خبر داد.

هاشمی پور با اشاره به نامگذاری سال 1398 به سال رونق تولید گفت: در 33 ماه خدمت در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحقق شعارهای اقتصادی و نامگذاری‌های سال در خصوص بحث تولید، توجه به زیرساخت‌های اقتصادی مد نظرم بوده و در خصوص رونق تولید در بخش دیشموک، معدن نیترات لیراب در جهت اشتغالزایی و اقتصاد مردم وام و تسهیلات آن تصویب گردیده که با تجهیز کارگاه توسط بخش خصوصی زمینه اشتغال جوانان این منطقه مهیا می شود.


وی افزود: یک سری وام های اشتغالزایی برای رونق تولید و فعال کردن کارگاه های زودبازده وجود دارد که جا دارد جوانان از این ظرفیت استفاده کنند و زمینه تحقق شعار سال را به درستی ایفا نمایند.

هاشمی پور در خصوص گازرسانی به شهر دیشموک گفت: خط لوله اصلی گاز به اتمام رسیده و در بحث علمک گذاری و  لوله کشی در منازل مردم باید همت کنند و در کنار اداره گاز این مهم را به پیش ببرند تا هر چه سریعتر این مهم را به سرانجام رسانیم و در همین زمینه 10 هزار کنتور گاز رایگان برای حوزه دیشموک و چاروسا،دشمن زیاری،ممبی و سرآسیاب با عنایات وزارت نفت اختصاص داده شد.

همچنین فرماندار کهگیلویه در جلسه هماهنگی و بازدید از محورهای ارتباطی بخش دیشموک از توجه ویژه و زحمات نماینده مجلس تقدیر و از آمادگی کامل مسئولین و بخشدار در جهت پیگیری مطالبات نماینده مردم خبر داد و گفت: عملیات مناقصه پل تنگ چویل از ماه آتی در دستور کار قرار خواهد گرفت و آمادگی های لازم در خصوص ترمیم و تعریض محورهای روستایی با تعامل و استفاده از دستگاه های قرارگاه خاتم و همت بخشدار و شهردار دیشموک وجود دارد که با همکاری و فعالیت شبانه روزی این مهم را به سرانجام برسانند.

نیکبخت ضمن بازدید از روستاهای دلی، پاتاوه رودسمه، از نزدیک مشکلات مردم و خسارت های ناشی از بارندگی و ترمیم جاده های روستایی را بررسی کرد.

انتهای پیام/2571

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول