اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز:

پذیریش روزانه ۴۰۰ بیمار در اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز/بهره‌برداری از عملیات توسعه اورژانس

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز از پذیریش روزانه ۴۰۰ بیمار در اورژانس این بیمارستان خبر داد.

پذیریش روزانه ۴۰۰ بیمار در اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز/بهره‌برداری از  عملیات توسعه اورژانس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد علیزاده دیشب در بازدید فرماندار تبریز از اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز در توضیح نحوه و نوع ارایه خدمات درمانی در این مرکز اظهار داشت: با توجه به جنرال بودن این مرکز، و حجم مراجعات در طول ایام نوروز خدمات شبانه روزی این مرکز بی ‌قفه ادامه داشته و تیم‌های درمانی تخصصی و مدیریتی در این ایام با تمام وجود ارائه خدمت کردند.

وی افزود: پذیرش روزانه  بیش از 400 بیمار در اورژانس این مرکز گواه آشکاری براین ادعا بوده و همچنین طبق آمار موجود، در روز دوم فروردین ماه سال 98 بیش 400 نفر بیمار تنها در اورژانس این مرکز در یک روز پذیرش و خدمات درمانی دریافت داشتند. 

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز ادامه داد: علاوه بر این در بخش دیالیز نیز برای بیش از 180 بیمار دیالیزی روزانه خدمات درمانی ارائه می‌شود.

علیزاده با تاکید بر تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد: فی الواقع اگر مراجعه کننده نباشد حضور ما و همکاران در مراکز درمانی عملا معنایی نخواهد داشت و افتخاری بالاتر از ارائه خدمت به هموطنان و مراجعین محترم وجود ندارد ، با تمام توان در خدمت مردم بوده و هر نوع انتقاد و پیشنهاد را از مردم عزیز جهت بهبود خدمات درمانی ارائه شده پذیرا هستیم.

 وی افزود: عملیات توسعه اورژانس مرکز با سرعت ادامه دارد و انشالله بهره برداری از آن در آینده بسیار نزدیک آغاز می‌شود و به زودی بخش آنژیوگرافی عروق محیطی در مرکز راه‌اندازی می‌شود.

علیزاده ادامه داد: عملیات احداث بخش رادیوتراپی ویژه ی بیماران سرطانی با مشارکت خیرین با پیشرفت قابل ملاحظه ادامه داشته ودر ماه های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

خاطر نشان می شود در این بازدید پورفتحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، علیزاده رئیس و نامدار مدیر مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز، برزگر معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تبریز حضور داشته و به شکایات و انتقادات مراجعین و همراهان محترم رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات را در دستور کار قرار دادند.

 

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول