اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

در گفت و گو با فارس عنوان شد

«شش قهرمان‌ و نصفی» حمایت از کالای ایرانی را به نوجوانان یاد می دهد

بازیگر نوجوان مجموعه تلویزیونی «شش قهرمان‌ و نصفی» گفت: من و دوستانم در این سریال تلاش می کنیم تا تولید مدادرنگی ایرانی را سرپا نگه داریم و همین باعث ایجاد اتفاقات هیجان انگیز سریال می شود.

«شش قهرمان‌ و نصفی» حمایت از کالای ایرانی را به نوجوانان یاد می دهد

«امیرکیان عبدی»، بازیگر نوجوان سریال شش قهرمان و نصفی که در ایام نوروز از شبکه ۵سیما در حال پخش است در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: من علاقه زیادی به جکی چان داشتم و همین هم باعث شد تا با جدیت ورزش های رزمی مانند تکواندو را ادامه دهم.

وی ادامه داد: این که توانستم در فیلم سینمایی قهرمانان کوچک و حالا هم در سریال شش قهرمان و نصفی از ورزش های رزمی خود استفاده کنم باعث خوشحالی من است چون نوجوان های دیگر هم به ورزش علاقه مند می شوند.

این بازیگر نوجوان تصریح کرد: موضوع اصلی سریال شش قهرمان و نصفی بازنگه داشتن کارخانه تولید مدادرنگی است که مدتی است به دلیل مدادرنگی های قاچاق در بازار به تعطیلی کشیده شده است.

وی ادامه داد: من و دوستانم در این سریال تلاش می کنیم تا تولید مدادرنگی ایرانی را سرپا نگه داریم و همین باعث ایجاد اتفاقات هیجان انگیز سریال می شود.

امیرکیان عبدی بیان داشت: من فیلمنامه را خیلی دوست داشتم دلیلش هم این است که پدر بسیاری از هم سن و سال های من یا خود تولیدکننده هستند و یا در یک کارخانه تولیدی کار می کنند و خوب می دانم اگر کارخانه ای تعطیل شود کارگران زیادی بیکار می شوند.

یکی از شش قهرمان‌ و نصفی این سریال گفت: چیزهای زیادی از این نقش یادگرفتم از جمله اهمیت دادن به خرید کالایی که در کشورم تولید می شود.

وی در پایان گفت: فکر میکنم همه ببینده ها هم تا این لحظه سریال را دوست دارند چون نوجوان های زیادی با من تماس می گیرند و می گویند که فیلم را دوست دارند و به ورزش های رزمی علاقه مند شده اند. از این به بعد هم حتما بیشتر دوست خواهند داشت زیرا سریال وارد هیجانات بسیار زیادی از جمله مبارزه با قاچاقچیان می شود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول