اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

با حضور فرماندهان سپاه امام رضا (ع) و بسیج سازندگی کشور

قرارگاه سازندگی سپاه در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس راه‌اندازی شد+ تصاویر

با حضور فرماندهان سازمان بسیج سازندگی و سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس راه‌اندازی شد.

قرارگاه سازندگی سپاه در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس راه‌اندازی شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، از همان ابتدای وقوع سیل در استان گلستان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس که نقطه آغازین و کانونی سیلاب در واپسین روزهای سال گذشته و آغازین روزهای نوروز امسال بود، آنچه بیش از همه مولفه‌ها به چشم می‌خورد حضور انقلابی، متعهدانه و انساندوستانه بسیجیان گنبدکاووس در قالب گروه‌های مختلف جهادی و عملیاتی در مناطق سیل‌زده و کمک در فازهای مختلف عملیات امداد و نجات، اسکان دهی و توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بود.

پس از پایان گرفتن موج اصلی بحران و خروج آب از شهرستان گنبدکاووس باز هم این بسیجیان گنبدی بودند که با حضور منسجم بیش از 400 نفر در محلات آسیب دیده اقدام به پاکسازی منازل و معابر کرده و برای کاستن آلام مردم عزیز این مناطق روزهای تعطیل نوروز خود را وقف خدمت به مردم کردند.

اما با نزدیک شدن به مراحل پایانی این فاز ار خدمت رسانی به مردم و بازگشت شرایط عادی به منازل و معابر گل و لای گرفته باید هرچه سریعتر فاز بازسازی منازل و تاسیسات محلات و روستاهای مختلف در دستور کار قرار بگیرد به همین منظور و با توجه به دستور صریح رهبر معظم انقلاب و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر بسیج تمام امکانات نهادهای انقلابی به ویژه نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چندین بخش و حوزه خدمات خود را معطوف به کمک رسانی به سیل زدگان کرده است.

از این رو سازمان بسیج سازندگی کشور و سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در عالی‌ترین سطح فرماندهی خود در میدان و محل آسیب در اقدامی انقلابی و متعهدانه با کمک سپاه شهرستانی گنبدکاووس و شهرهای اطراف اقدام به راه‌اندازی قرارگاه سازندگی سپاه در مناطق سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس کردند.

در نخستین جلسه این قرارگاه در مقر وحدت سپاه گنبدکاووس برگزار شد، سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، رمضانعلی قاسمپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس و جمعی از مسوولان بسیج سازندگی استان گلستان و ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی این استان و شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول