اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اخطاریه سازمان هواشناسی درخصوص بارندگی در اوایل هفته آینده در خوزستان

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای درخصوص افزایش ابر، بارندگی قابل‌ملاحظه، رعدوبرق، وزش باد قابل‌ملاحظه تا شدید و احتمال تگرگ از اوایل روز شنبه لغایت روز سه‌شنبه هفته آینده هشدار داده شد.

اخطاریه سازمان هواشناسی درخصوص بارندگی در اوایل هفته آینده در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، اخطاریه 3 در تاریخ 8 فروردین 98 هواشناسی خوزستان صادر شد که در این اخطاریه درخصوص افزایش ابر، بارندگی قابل‌ملاحظه، رعدوبرق، وزش باد قابل‌ملاحظه تا شدید و احتمال تگرگ از اوایل روز شنبه لغایت روز سه‌شنبه هفته آینده هشدار داده شده است.

بارش‌ها آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها را در مناطق شمال، شمال‌شرق و شرق استان و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان را در پی خواهد داشت و بارش در ارتفاعات به صورت برف و شمال خلیج‌فارس نیز طی این ایام مواج خواهد بود.

بیشترین حجم بارش‌ها در روز یکشنبه و دوشنبه در مناطق شمال‌غربی، شمال، شمال شرقی و شرقی استان شامل حوضه‌های آبریز کرخه، دز، کارون و مارون و به‌ویژه در شهرهای ایذه‌، دهدز، مسجدسلیمان، گتوند، دزفول، اندیمشک، اندیکا، لالی و باغملک است.

انتهای پیام/72065/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول