اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

الیاسی

هر بازی برایمان یک فینال است/می‌خواستیم سهمی در کمک به هموطنان سیل‌زده داشته باشیم

سرپرست باشگاه تراکتورسازی، گفت: هر بازی برایمان در حکم یک فینال است و از هر مسابقه فقط پیروزی می‌خواهیم.

هر بازی برایمان یک فینال است/می‌خواستیم سهمی در کمک به هموطنان سیل‌زده داشته باشیم

عباس الیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تراکتورسازی، گفت: شرایط تیم خوب است و طبق برنامه کادرفنی تمریناتمان را بعد از عید آغاز کردیم و کا را با قدرت پیش می‌بریم. شرایط جدول بسیار حساس شده و باید از همه لحظات تمرین برای کسب آمادگی و حضور قدرتمند در مسابقات استفاده کنیم. شرایط تیم ما بسیار خوب است اما متاسفانه ما هم مثل همه مردم ایران این روزها ناراحت حوادث غیر مترقبه و سیل شمال کشور و شیراز هستیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: بعد از این حوادث تلخ ما هم مثل همه مردم ایران متاثر شدیم و تلاش‌ها‌یمان را آغاز کردیم تا به نوبه خودمان سهمی از پویش همگانی مردم ایران در حل این مشکل داشته باشیم. بر همین اساس با اطلاع‌رسانی به موقع و هماهنگی با سازمان هلال‌احمر از طریق خیریه هیأت جان‌نثاران اباعبدالله الحسین‌(ع) تبریز در اقدامی خداپسندانه، ۴۵ نفر از نیروهای توانمند خود را با همه‌ی امکانات و تجهیزات کامل در جهت امداد رسانی به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران اعزام کردیم تا در روزهای آتی آشپزخانه‌ای جهت پخت غذای گرم راه‌اندازی شود و به هموطنان عزیزمان که دچار این حادثه تلخ شدند خدمت رسانی کنند.

الیاسی در ادامه یادآور شد: امیدواریم با عنایت پروردگار و زیر سایه اهل بیت دیگر شاهد این قبیل حوادث در ایران نباشیم. باید همه تلاش کنیم تا ایران در سال ۹۸ سربلندتر از همیشه باشد. سال جدید از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام‌گذاری شده است و باید در همه امور به ویژه تولید در کشور رونق ایجاد کنیم.

وی افزود: می‌دانید در مجموعه کارخانه‌های ما در هلدینگ دریک حدود ۷۰۰۰ هزار نفر مشغول به کار هستند که ما تلاش می‌کنیم در این حوزه موفق‌تر از قبل باشیم و در سال ۹۸ سهم‌ بیشتری در چرخه تولید کشور داشته باشیم. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه و این هولدینگ تاکید ویژه‌ای روی رونق تولید و این مورد دارد. ما در همین راستا شعار رونق تولید را به عنوان اسپانسر پیراهن تیم انتخاب کردیم و در سال جدید با لباسی که این شعار روی آن نقش بسته به میدان میرویم تا نشان دهیم در عمل به فکر اجرای این اهداف هستیم و به دنبال شعار نیستیم.

وی در مورد دیدار این تیم در هفته بیست ‌و سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: همه مسابقات برایمان حکم فینال را دارند، استقلال خوزستان تیم خوبی است که برای بقا تلاش می‌کند و سرمربی این تیم اخیرا تغییر کرده و قطعا آنها در اولین بازی به دنبال کسب نتیجه هستند و با انگیزه زیاد به مصاف ما می‌آیند. کادرفنی ما از شرایط موجود با خبر است و با انگیزه تیم را آماده می‌کنند تا در شرایط حساس جدول 3 امتیاز این بازی را به خودمان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول