اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)

برنامه «غربت بهار» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «غربت بهار» به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد.


برنامه «غربت بهار» از رادیو معارف پخش می‌شود

احمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های شهادت امام موسی کاظم(ع) رادیو معارف اظهار کرد: برنامه غروب هفتم یکشنبه 11 فروردین ماه امسال از ساعت 21:15 الی 22:15 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه سیره فردی و اجتماعی امام موسی کاظم(ع) مطرح می‌شود و از دیگر مباحث این برنامه می‌توان به مدیریت امام موسی کاظم (ع) بر خلفای عباسی اشاره کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به عوامل و دست‌اندرکاران این برنامه گفت: نعمت‌الله فتحی به عنوان تنظیم‌کننده، حمیدرضا خاوری به عنوان مجری و حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان به عنوان کارشناس این برنامه است.

وی از پخش برنامه غربت بهار به مناسبت سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) خبر داد و افزود: این برنامه روز دوشنبه 12 فروردین ماه سال 98 از ساعت 9:30 تا 10:50 از رادیو معارف پخش می‌شود که اهمیت خرد و خردورزی از نگاه امام موسی کاظم(ع) به عنوان موضوع محوری مطرح می‌شود.

محمودی تصریح کرد: کارشناس در تبیین خرد و خردورزی به معرفت الهی و نیت صادق، عقل در دنیا و آخرت و جایگاه همنشینی و مشورت با خردمندان می‌پردازد.

وی با اشاره به طرح ویژگی‌های خردمندان در این برنامه گفت: در این برنامه ویژگی‌های خردمندان مانند پرهیز از زیاده‌خواهی، تکذیب‌کنندگان، دروغ، دنیاطلبی و... تبیین می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: سید ابوالقاسم غضنفری به عنوان تهیه‌کننده، حمید سوری به عنوان مجری و حجت‌الاسلام حسینی قمی به عنوان کارشناس این برنامه است.

وی با اشاره به تقارن روز وفات حضرت ابوطالب(ع) با روز دوشنبه 12 فروردین ماه امسال گفت: برنامه مؤمن قریش به همین مناسبت تولید شده که روز 12 فروردین از ساعت 21:15 تا 21:55 پخش می‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: نعمت‌الله فتحی به عنوان تنظیم‌کننده، مصطفی اسماعیلی به عنوان مجری، حجج اسلام استاد مهدی پیشوایی و استاد مهدی‌پور به عنوان کارشناسان این برنامه هستند.

انتهای پیام/78003/آ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول