اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امام جمعه موقت سنندج:

12 فروردین سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی بود

امام جمعه موقت سنندج گفت: دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم بود.

12 فروردین سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی بود

ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 12 فروردین سال 58 روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان بود.

وی افزود: 12 فروردین سال 58 یکی از روزهای تاریخی و به یادماندنی ایران اسلامی بود که در صحنه مبارزات ضدسلطنتی و ضدطاغوتی، شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی استقرار یافت.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: در چنین روزی ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای پایه‌های سلطنت دو هزار و500 ساله حکومت طاغوت را فرو ریختند و درهم‌ پیچیدند.

ماموستا راستی گفت: دوازدهم فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومت متکی بر آرای واقعی مردم بود.

 وی با اشاره به ریشه دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم در 12 فروردین با رأی خود حکومتی را بر مسند امور نشاندند که معتقد و مجری به احکام اسلامی بود.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: حکومتی که از دل ملت برخاسته و براساس تعالیم الهی و دین مبین اسلام پایه‌ریزی شده باشد، زوال‌ناپذیر خواهد بود.
وی گفت: امروز نیز ملت ایران در آغاز دهه چهارم استقرار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بار دیگر بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تاکید می‌کنند و این روز به‌یادماندنی را فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج افزود: مردم و مسؤولان باید با تلاش و همت ذیل فرامین مقام معظم رهبری بستر لازم را برای ادامه راه پرافتخار جمهوری اسلامی فراهم کرده تا کشور به قله‌های پیشرفت و موفقیت دست یابد.

انتهای پیام/2330/83

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول