اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

ساماندهی یارانه ها در سال 98 ضروری است/ تثبیت نرخ ارز راهکار و گامی موثر برای ثبات اقتصادی

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ساماندهی یارانه ها را در سال 98 بسیار ضروری خواند و گفت: در سال 98 باید به گونه ای گام برداشت که شاهد شوک ارزی و تورم نباشیم و از شوک های جدید در اقتصاد جلوگیری کنیم.

ساماندهی یارانه ها در سال 98 ضروری است/ تثبیت نرخ ارز راهکار و گامی موثر برای ثبات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، معصومه آقاپور علیشاهی با بیان اینکه 97 سالی مملو از شوک های اقتصادی بود، اظهار داشت: متاسفانه در برخی مباحث سرگیجگی و شتابزدگی اقتصادی داشتیم که کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید از تجارب گذشته درس بگیریم، افزود:  به طور قطع با توجه به مشکلات اقتصادی که در سال 97 دامنگیر کشور شد وزارت خانه ها و واحدهای تولیدی به استحکام لازم رسیده و می توانند در سال 98 نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

98 سال  رونق تولید داخلی و افزایش صادرات غیرنفتی است

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود 98 سال رونق تولید داخل و افزایش صادرات غیرنفتی باشد، ادامه داد: خروج ترامپ از برجام و وارد شدن شوک های ارزی به اقتصاد کشور و از همه مهمتر عدم آمادگی کامل و لازم دستگاه ها باعث بروز مشکلات اقتصادی در سال 97 شد.

ساماندهی یارانه ها در سال 98 ضروری است

وی ساماندهی یارانه ها را در سال 98 بسیار ضروری خواند و گفت: در سال 98 باید به گونه ای گام برداشت که شاهد شوک ارزی و تورم نباشیم و از شوک های جدید در اقتصاد جلوگیری کنیم.

تثبیت نرخ ارز راهکار و گامی موثر برای ثبات اقتصادی

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، تثبیت نرخ ارز را راهکار و گامی موثر برای ثبات اقتصادی دانست و گفت: باید برای دست یابی به اقتصاد بدون نفت برنامه ریزی بلندمدت، مدون و منسجمی داشته باشیم تا بتوان به این مهم دست یابیم.

انتهای پیام/60002/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول