اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

دولت در حوادث دیر استارت می‌زند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره حوادث سیل اخیر در کشور و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد، گفت: یکی از مشکلاتی که دولت در این مواقع دارد، این است که یک مقدار دیر استارت می‌زند و خودش را دیر پیدا می‌کند.

دولت در حوادث دیر استارت می‌زند

محمد عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره حوادث سیل اخیر در کشور و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمد، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که دولت در این مواقع دارد این است که یک مقدار دیر استارت می‌زند و خودش را دیر پیدا می‌کند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث تحریم هم حیله دشمن برای ما ثابت شده بود و باید راهکار اقتصاد مقاومتی را در پیش می‌گرفتیم، اما باز هم دولت دیر عمل کرد و مقام معظم رهبری خودشان پیشگام شده و با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی به سران سه قوه دستور اجرای آن را دادند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر نیز زیرساخت‌های کشور ما مشکل داشت که با یک باران کوچک برای همه مشکل ایجاد شد، گفت: باید زیرساخت‌ها درست شود که چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

عزیزی درباره عدم لایروبی رودها و رودخانه‌های کشور و متعاقب آن بروز مشکلاتی آبگرفتگی و در نهایت جاری شدن سیل در برخی نقاط کشور گفت: لایروبی رودخانه‌ها یک کار عادی است و این امر نیاز به قانون و مصوبه ندارد و مدیر می‌تواند تشخیص دهد که این لایروبی‌ها باید انجام شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات کشور ما این است که همه می‌گویند یک کار باید انجام شود، اما کسی آن را انجام نمی‌دهد، گفت: همه متوجه مشکل هستند اما هیچگاه گفته نمی‌شود که چرا این اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر نیز حضور هلال احمر و نیروهای نظامی از جمله سپاه و ارتش جای تقدیر داشت، تصریح کرد: وقتی کشور در بحران است همه باید وارد عمل شویم و موضوع را حل کنیم اما باید توجه کنیم که هر یک از مشارکت کنندگان با ارائه اقدامات خود تبلیغ نکنند، بلکه یک کمیته اطلاع‌رسانی تشکیل شده و خدمات انجام شده را بیان کند.

عزیزی همچنین با انتقاد از اینکه در زمان بروز مشکلات برخی افراد دنبال مقصر هستند، گفت: به جای این کار بهتر است، که نقاط ضعف و قوت بررسی شود تا در مشکلات آینده اشتباهات تکرار نشود و بهتر است مشکلات مردم حل شود.

انتهای پیاک/ق73005/ق30/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول