اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بسته حوادث

هفته پر تلاطم در چهارمحال و بختیاری

در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله تصادف، سیل، کشف نفت قاچاق، اعزام بالگرد برای نجات بیمار، واژگونی مینی‌بوس، مفقود شدن دو نوجوان در ارتفاعات، رانش زمین، تخریب منازل مسکونی و ... مواجه بودند.

هفته پر تلاطم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله تصادف، سیل، کشف نفت قاچاق، واژگونی مینی‌بوس، اعزام بالگرد برای نجات بیمار، مفقود شدن دو نوجوان در ارتفاعات، رانش زمین، تخریب منازل مسکونی و ... بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

کشف نفت سفید قاچاق در لردگان

سیروس میرزائی از کشف نفت سفید قاچاق در لردگان خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی در کنترل محورهای مواصلاتی لردگان به یک دستگاه کامیونت کاویان قرمز رنگ حامل نفت سفید مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از این خودرو 2 هزار و 600 لیتر نفت سفید قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

اعزام اکیپ درمانی با بالگرد به دهستان موگویی

فرامرز شاهین گفت: باتوجه به اینکه راه زمینی دهستان موگویی با برف مسدود و دسترسی به این منطقه سخت‌گذر از راه زمینی امکانپذیر نبود، کادر بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات پزشکی با بالگرد به  خویه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از اعزام بالگرد نوجوان 15ساله پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

12 مصدوم در حوادث رانندگی

تصادف یک‌دستگاه پیکان و پراید در محور مالخلیفه به یاسوج حوالی پل قره هشت مصدوم برجای گذاشت؛ مصدومان با 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان مالخلیفه منتقل شدند.

غلامعلی نوربخش گفت: واژگونی مینی‌بوس در محور صادق‌آباد به پونه حوالی زاینده‌رود چهار مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه را علت این سانحه رانندگی عنوان کرد.

پیدا شدن اجساد 2 جوان کوهرنگی در ارتفاعات کلونجی

مرتضی زمانپور گفت: 2 جوان که از چن روز گذشته با هدف نامعلوم به کوه‌های سمت کلونجی رفته بودند بر اثر سرمای هوا جان خود را از دست دادند.

فرماندار کوهرنگ ادامه داد: به‌علت شرایط نامساعد جوی امکان اعزام بالگرد برای نجات جان این دو جوان وجود نداشت و پس از گذشت سه روز افراد محلی با پیاده‌روی چندین ساعته از مسیر پل بیرگان توانستند اجساد آن‌ها را پیدا کنند.

وقوع سیل در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری

با ورود دو سامانه بارشی پرفشار در دو هفته اخیر به  چهارمحال و بختیاری و وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان موجب جاری شدن سیلاب در اکثر مناطق شد؛ سیلاب خسارات فراوانی به منازل مسکونی، مزارع پرورش ماهی، باغات و زیرساخت‌های آب شرب و .... وارد کرد.

سیلاب همچنین باعث طغیان بسیاری از رودخانه‌ها، رانش زمین و سرریز شدن سدهای خاکی در چهارمحال و بختیاری شد که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول