اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

با حضور دوستداران کاپیتان ابدی

بیست و یکمین سالگرد درگذشت قایقران برگزار شد + عکس و فیلم

بیست و یکمین سالگرد درگذشت کاپیتان فقید تیم ملی فوتبال کشورمان بر سر مزار آن مرحوم در مسجد حسینیه شهدای کلیور برگزار شد.

بیست و یکمین سالگرد درگذشت قایقران برگزار شد + عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، بیست و یکمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران کاپیتان فقید تیم ملی فوتبال کشورمان و فرزندش «راستین» از ساعت 17 بر سر مزارشان در مسجد حسینیه شهدای کلیور برگزار شد.

استقبال دوستداران زنده‌‎یاد قایقران پس از 21 سال از مراسم سالگرد اسطوره فوتبال کشورمان نشان از محبوبیت بالای کاپیتان ابدی ملوانان دارد، چهره‌های شاخصی نظیر مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، میر شهاب مؤمنی نایب‌رئیس هیئت فوتبال گیلان، بهمن صالح نیا، غفور جهانی، مازیار زارع و حسن اشجاری از پیشکسوتان فوتبال انزلی و گیلان، علی خسروی داور بازنشسته کشورمان و تنی چند از مسؤولان سیاسی شهری و استانی در مراسم حضور داشتند.

در این مراسم بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال ملوان به دلیل دیدار هفته سی‌ام ملوانان مقابل مس کرمان حضور نداشتند و هم‌زمانی مراسم سالگرد و بازی هفته سی‌ام ملوانان نشان از کج‌سلیقگی متولیان برگزاری مراسم دارد، در مراسم امسال همچنین خبری از همایش گرامیداشت سیروس قایقران نبود، همایشی که در سال‌های اخیر هم‌زمان با مراسم درگذشت قایقران از سوی متولیان امر برگزار می‌شد.

 

به گزارش فارس، سیروس قایقران در نخستین روز از بهمن‌ماه 1340 در محله کلیور انزلی چشم به جهان گشود، وی پیراهن تیم‌های باشگاهی استقلال انزلی، ملوان انزلی، الغرافه قطر و کشاورز تهران بر تن کرده و 43 بازی ملی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

اسطوره فوتبال کشورمان 6 گل ملی به ثمر رسانده و 21 بار بازوبند تیم ملی فوتبال کشورمان بر بازوی قایقران بسته شد، وی در هفدهم فروردین‌ماه 1377 در حوالی امامزاده هاشم در جاده مواصلاتی رشت ـ قزوین سوار بر خودروی «رنو» با یک دستگاه خودروی کامیون تصادف کرده و به‌همراه فرزندش «راستین» جان به آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/3389/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول