اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در سال گذشته صورت گرفت

کسب ۲۳۳ مدال، توسط کاراته‌کاران زنجانی در مسابقات بین‌المللی

دبیر هیأت کاراته استان زنجان گفت: کاراته‌کاران زنجانی در مسابقات بین‌المللی داخلی و برون مرزی 81 مدال طلا، ۵۷ مدال نقره و 95 مدال برنز کسب کرده‌اند.

 کسب ۲۳۳ مدال، توسط کاراته‌کاران زنجانی در مسابقات بین‌المللی

اکبر نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هیأت کاراته استان زنجان در سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است.

دبیر هیأت کاراته استان زنجان با اشاره به اینکه این هیأت در بخش قهرمانی آقایان و بانوان موفق به کسب مدال‌های رنگی شده است، افزود: در سال گذشته 35 اعزام، به مسابقات بین‌المللی داخلی و برون مرزی از استان زنجان انجام شده است.

وی افزود: در این اعزام‌ها کاراته‌کاران زنجانی 81 مدال طلا، ۵۷ مدال نقره و 95 مدال برنز کسب کرده‌اند.

نوروزی از اعزام ۷۰ تیم آقایان و بانوان کاراته‌کار در قالب ۲۵ اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران خبر داد و گفت: 188 مدال طلا، ۱۷۰ مدال نقره و 202 مدال برنز حاصل این اعزام‌ها بوده است.

دبیر هیأت کاراته استان زنجان خاطر نشان کرد: در سال گذشته 23 بازیکن مدال‌آور استان زنجان به اردوهای مختلف تیم‌های ملی دعوت شدند.

وی با اشاره به اعزام دو تیم در بخش بانوان و دو تیم هم در بخش پسران در سال گذشته برای شرکت در لیگ‌های معتبر کشوری آینده‌سازان و برتر عنوان کرد: در سال گذشته چهار دوره مسابقات قهرمانی کشوری در بخش دختران و پسران در شهرستان‌های زنجان، ابهر و صائین قلعه در رده‌های مختلف سنی برگزار شده است.

نوروزی با اشاره به برگزاری 15 دوره مسابقات قهرمانی استان سبک‌های کنترلی و غیر کنترلی در طول سال برای آقایان و بانوان افزود: در سالی که گذشت استان زنجان میزبان مسابقات المپیاد بسیج کشوری با شرکت 22 تیم بود که تیم قدرتمند استان توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.

دبیر هیأت کاراته استان زنجان با اشاره به اعزام تیم آقایان و بانوان به مسابقات المپیاد برتر ورزشی و کسب دو نشان نقره و یک برنز در بخش پسران تصریح کرد: یک مدال برنز نیز در بخش دختران کسب شده است.

وی اظهار کرد: رزاق محمدی از استان زنجان نیز در مسابقات رده‌های پایه کاراته آسیا، اوکیناوای ژاپن برای داوری و شرکت در آزمون ارتقای داوری حضور داشت.

نوروزی ادامه داد: در بخش آموزش و پژوهش نیز هیأت کاراته استان در سال گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های ارتقای مربیگری عملی درجه یک، ۲ و 3 به تعداد 12 مرحله، برگزاری دوره‌های مربیگری تئوری درجه 3 به تعداد چهار مرحله، برگزاری دوره‌های ارتقای داوری در بخش بانوان کرده است.

وی تعداد بیمه‌شدگان ورزشی هیأت کاراته استان زنجان را 2 هزار و 99 نفر اعلام کرد و گفت: حدود یک هزار نفر نیز از بیمه روستایی استفاده می‌کنند که جزو این تعداد نیستند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول