اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه زرین‌شهر:

تجربه مذاکرات باید برای نسل آینده باقی بماند

امام جمعه زرین‌شهر گفت: تجربه بسیار سنگین مذاکرات در ماجرای برجام باید برای نسل آینده برای همیشه باقی بماند و باید مراقب باشیم تا این تجربه به فراموشی سپرده نشود تا نسل آینده بداند که با مذاکره و دل‌خوشی به دشمن چیزی به‌ جز بدعهدی و خیانت نصیب کشورمان نمی‌شود.

تجربه مذاکرات باید برای نسل آینده باقی بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرین‌شهر اظهار کرد: دشمن می‌داند که اگر اراده مردم را از بین برد آن‌ وقت به خواسته‌های خود خواهد رسید، برای همین به دنبال از بین بردن اراده مردم عزیز ایران اسلامی است.

امام جمعه زرین‌شهر با بیان این‌که باید هوشیارانه در مقابله با توطئه‌های خارجی رفتار کرد، متذکر شد: باید هوشیاری خود را همچون گذشته حفظ کنیم و با قدرت و صلابت آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را ادامه دهیم و همچون شهیدان جان خود را در مسیر انقلاب اسلامی فدا کنیم.

وی با تأکید بر این‌که تجربه تلخ مذاکرات باید برای نسل آینده باقی بماند، تشریح کرد: تجربه بسیار سنگین مذاکرات در ماجرای برجام باید برای نسل آینده برای همیشه باقی بماند و باید مراقب باشیم تا این تجربه به فراموشی سپرده نشود تا نسل آینده بداند که با مذاکره و دل‌خوشی به دشمن چیزی به‌ جز بدعهدی و خیانت نصیب کشورمان نمی‌شود.

باقریان انرژی هسته‌ای را یک نیاز ضروری و مهم در پیشرفت و ترقی کشور دانست و تصریح کرد: زمانی فرزندان غیور و دانشمندان این کشور قدم در مسیر رسیدن به قله‌های پرافتخار، سخت و پیچیده انرژی صلح‌آمیز هسته‎‌ای گذاشتند و به این دانش مهم دست یافتند، همان روزها عده‌ای غرب‌گرا و با همراهی دشمنان حرف از عدم نیاز به انرژی هسته‌ای باوجود منابع کشور می‌زدند اما امروز بدون انرژی هسته‌ای نمی‌توان در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گرفت.

امام جمعه زرین‌شهر افزود: فرزندان این کشور با به‌کارگیری علوم مختلف در شرایط سخت به قله‌های انرژی هسته‌ای دست یافتند، اگر آن روزها دل‌خوش وعده‌ و وعیدها شده بودند و از مسیر خود کوتاه آمده بودند امروز چیزی جز شکست نصیب کشورمان نشده بود.

وی با اشاره به بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب در بسیاری از نقاط کشورمان ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه بر توجه به اقشار آسیب‌‌پذیر و مستضعف جامعه تأکید دارند و مسؤولان نهادهای مختلف نیز وظیفه دارند دغدغه اصلیشان را مردم به‌ ویژه فقرا و مستمندان قرار دهند.

باقریان در پایان گفت: ای‌کاش برخی از مسؤولان ما به جای سفرهای خارجی و داخلی چند روزی را حتی برای تفریح بین مردم به‌ ویژه فقرا و گرفتارها می‌رفتند تا درد و عمق مشکلات مردم صبور و فهیم را بفهمند.

انتهای پیام/63081/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول