اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

پشتیبانی مناطق سیل‌زده الیگودرز بر عهده استان اصفهان

مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: مسؤولیت پشتیبانی شهرستان الیگودرز به سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان سپرده شده است.

پشتیبانی مناطق سیل‌زده الیگودرز بر عهده استان اصفهان

سیدحسین انوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسؤولیت پشتیبانی شهرستان الیگودرز به سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان سپرده شده است.

مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان عنوان کرد: شهر الیگودرز آسیبی ندیده اما از 290 روستای این شهرستان، ارتباط 130 روستا قطع شده است و تمام دستگاه‌های مهندسی سپاه پاسداران و اداره راه در تلاش هستند تا راه‌های روستایی را باز کنند.

وی ادامه داد: سپاه صاحب‌الزمان تمامی اقلام خوراکی و پوشاک مورد نیاز را تامین و با خودروهای سنگین مایلر و خودروهای کمک‌دار اقلام مورد نیاز را به مناطق دوردست الیگودرز ارسال می‌کند و بخش‌هایی از اقلام نیز توسط هلال احمر منطقه تامین می‌شود.

انوری تصریح کرد: سپاه اصفهان مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان در تشریح اقلام ارسال شده از استان اصفهان گفت: بیش از 3000 پتو، برنج، روغن، آرد، کنسروجات، قند، چایی، خشک‌بار، آب و اقلام بهداشتی به منطقه آورده شده است و می‌توانیم نیاز هر 1300 خانواده آسیب دیده شهرستان را رفع کنیم.

مسؤول قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه بر اقلام خوراکی ماشین‌آلات راه‌سازی نیز از سپاه صاحب‌الزمان به منطقه اعزام و در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

انتهای پیام/63064/م20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول