اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

شوهانی در گفت‌وگو با فارس:

حضور نیروهای جهادی، امدادرسانی را در مناطق سیلزده ایلام بهبود بخشیده است

نماینده مردم ایلام در مجلس نهم با اشاره به نزدیکی شهرستان دره‌شهر به شهر سیل زده پلدختر گفت: با حضور نیروهای جهادی امداگر شاهد کمک‌رسانی بهتری در مناطق بحرانی ایلام بوده‌ایم.

حضور نیروهای جهادی، امدادرسانی را در مناطق سیلزده ایلام بهبود بخشیده است

احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نزدیکی شهرستان دره‌شهر استان ایلام به شهر سیل زده پلدختر گفت: تا دیروز ارتباطات جاده‌ای بخش‌هایی از شهرستان دره‌شهر قطع بود.

وی از آسیب‌های جدی به دره‌شهر به واسطه سیل دو هفته اخیر سخن گفت و اظهار داشت: البته بحران در این شهرستان به اندازه پلدختر نبود اما به هر حال در روزهای اول رسیدگی خوبی از سوی مسئولان مربوطه صورت نمی‌گرفت.

شوهانی در ادامه گفت: مردم شهرستان دره‌شهر که اقدام به تخلیه منازل خود به واسطه هشدارها به سیل کردند در خانه اقوام و ایشان ساکن شدند و پناهگاهی برای آنان در نظر گرفته نشده بود.

نماینده مردم ایلام در مجلس نهم با ذکر اینکه حضور نیروهای داوطلب  و جهادی در روزهای اخیر در بخش‌های بحرانی دره‌شهر افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: شاهد امدادرسانی‌های بهتری در چند روز اخیر در مناطق سیلابی ایلام بوده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول