اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانده انتظامی پارسیان:

اختلاف حساب 20 هزارتومانی منجر به قتل یک جوان شد

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از شناسایی و دستگیری قاتل جوان 20 ساله افغانی کمتر از دو ساعت از وقوع قتل خبر داد.

اختلاف حساب 20 هزارتومانی منجر به قتل یک جوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رضایی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در شهر کوشکنار شهرستان پارسیان ،بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند دو نفر تبعه افغانی در یک منزل شخصی به علت اختلاف مالی 20 هزار تومانی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با یک قبضه چاقو آشپزخانه ضربه‌ای به ناحیه چپ سینه ،گردن و کمر دیگری وارد و از محل متواری شده است که مصدوم توسط فوریت‌های 115 به بیمارستان انتقال و با توجه به شدت ضربات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی پارسیان اظهارداشت : ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در کمتر از 2 ساعت ضارب را در زمین‌های کشاورزی و زراعی اطراف شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و با اقدامات فنی و پلیسی، دستگیر و به یگان انتقال دادند.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی فنی به‌عمل آمده صراحتا به قتل اعتراف و معترف شد درگیری با مقتول به علت اختلاف حساب 20 هزار تومان وجه نقد بوده است.

فرمانده انتظامی پارسیان، یکی از عمده علل ارتکاب جرم در جامعه را عدم خویشتنداری مردم و از دست دادن تعادل روانی به خاطر مسایل ناچیز مالی عنوان کرد و افزود: ضروری است دستگاه‌های مرتبط از وجود اتباع بیگانه غیرمجاز در این استان که تشدیدکننده عوامل جرم‌ساز هستند غافل نشوند.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول