اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

برپایی اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان جوجیتسو در چهارمحال و بختیاری

مربی تیم ملی جوجیتسو گفت: اردو تیم ملی جوجیتسو در رده سنی نوجوانان پنجم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه امسال به مدت 10 روز در شهرکرد برگزار می‌شود.

برپایی اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان جوجیتسو در چهارمحال و بختیاری

امیر علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: اردو تیم ملی جوجیتسو در رده سنی نوجوانان پنجم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه امسال به مدت 10 روز در شهرکرد برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی جوجیتسو با اشاره به اینکه 32 ورزشکار در این اردو حضور دارند، افزود: چهار نفر از این تعداد، ورزشکاران اهل چهارمحال و بختیاری هستند.

وی با بیان اینکه تیم ملی جوجیتسو خود را برای حضور در رقابت‌های ابوظبی حاضر می‌کند، ادامه داد: تیم، آخر اردیبشهت‌ماه امسال به مسابقات اعزام می‌شود.

علیخانی تاکید کرد: علی پیرمحمدی، ابراهیم مرادی، آرمین طهماسبی و علی‌رضا نصیری چهار ورزشکار حاضر در اردو تیم ملی جوجیتسو، رده سنی نوجوانان هستند.

مربی تیم ملی جوجیتسو عنوان کرد: علی پیرمحمدی از سال‌ها پیش به‌صورت ثابت در تیم ملی حاضر بوده و در مسابقات جهانی نیز شرکت داشته است، امیدواریم چهار ورزشکار نوجوان چهارمحال و بختیاری حاضر در تیم ملی نیز بتوانند به مسابقات ابوظبی اعزام شوند.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول