اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

واکنش مدیر پخش شبکه نسیم به اظهارات اخیر رامبد جوان

مدیر پخش شبکه نسیم در واکنش به پست اخیر رامبد جوان درباره سیاست‌های نظارتی صدا و سیما گفت: از اظهارات آقای جوان با سوابق موفق برنامه‌سازی تعجب کردم، چون سیاست‌های نظارتی در هر شب متناسب با زمان و اقتضائات شبکه مورد نظر متفاوت است.

واکنش مدیر پخش شبکه نسیم به اظهارات اخیر رامبد جوان

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، رامبد جوان اخیراً نسبت به ممیزی در تلویزیون اعتراض کرده و نوشته بود: با ۲۶ سال کار در تلویزیون هنوز نفهمیدم چه چیزهایی قابل پخش است و چه چیزهایی نیست. شک ندارم بقیه همکارانم هم نمی‌دانند و شک ندارم مسئولین محترم پخش هم نمی‌‌دانند.

امجدی مدیر پخش شبکه نسیم در این باره به خبرنگار فارس گفت: اصول کلی ضوابط پخش، ثابت است ولی ممکن است مصادیق مختلف با توجه به وقایع و الزامات اجتماعی فرهنگی سیاسی و متاثر از آنها تغییراتی کند.

مدیر پخش شبکه نسیم از سیاست‌های نظارتی این شبکه به عنوان یکی از مهمترین سیاست‌ها یاد کرد و تصریح کرد: آقای جوان خودش بهتر می‌داند در حدود ۴ سال که با این شبکه کارکرده مدیران شبکه تمام همکاری خود را انجام دادند و ناظران در سخت‌ترین شرایط هم کنار گروه خندوانه بوده‌اند.

امجدی گفت: از اظهارات آقای جوان با سوابق موفق برنامه‌سازی تعجب کردم، چون سیاست‌های نظارتی در هر شب متناسب با زمان و اقتضائات شبکه مورد نظر متفاوت است و این چیز عجیب و غریبی نیست.

وی تأکید کرد: در طول این سال‌ها موارد متعددی بوده که به دلیل نزدیکی زمان تولید و پخش، همکاران ناظر پا به پای عوامل تولید و در حجم فشرده کاری برنامه‌ها را به پخش رسانده‌اند.

امجدی در پایان ابراز امیدواری کرد: برنامه‌سازان محترم در اظهارنظرهای خود انصاف و همه‌جانبه‌نگری لازم را معمول دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول