اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

کاهش زمان خاموشی مشترکان برق در زنجان/ مردم خدمات مورد نیاز خود را با «سبز» انجام دهند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از کاهش زمان خاموشی مشترکان برق در زنجان طی سال گذشته خبر داد.

کاهش زمان خاموشی مشترکان برق در زنجان/ مردم خدمات مورد نیاز خود را با «سبز» انجام دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا علیزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران سرآمدی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را از اهداف اصلی این شرکت بیان و اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در استفاده از فنآوری‌های نو از شرکت‌های پیشرو در کشور است که در آینده نزدیک قابلیت رقابت در کلاس جهانی را خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان توزیع برق مطمئن و پایدار، با رویکرد اقتصادی و مشتری مداری را از شاخصه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد و افزود: گسترش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، گامی در راستای ذخیره منابع برای نسل‌های آینده است و این شرکت گام‌های بلندی برای رسیدن به این مهم برداشته است.

وی گفت: کاهش متوسط زمان انرژی توزیع نشده (خاموشی) هر مشترک به 140 دقیقه در سال از اهداف ترسیم شده استراتژیک این شرکت در چشم‌انداز 1404 است و این شرکت در سال 1397 توانست نرخ خاموشی را به 328.5 دقیقه به ازای هر مشترک در سال کاهش دهد که در مقایسه با میانگین 800 دقیقه‌ای کشور رقم بسیار چشمگیری است.

علیزاده تاکید کرد: البته این رقم خاموشی مربوط به خاموشی‌های توزیع است و خاموشی‌های با برنامه تابستان که به دلیل کمبود انرژی انجام می‌شود در این آمار لحاظ نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، به صفر رساندن ارائه خدمات حضوری به مشترکان برق را دیگر هدف استراتژیک این شرکت تا سال 1404 عنوان کرد و افزود: در سال گذشته حدود 65 درصد از خدمات مربوط به مشترکان برق به صورت غیرحضوری انجام شده است که با طراحی اپلیکیشن سامانه برق زنجان (سبز) مراجعه‌های حضوری مشترکان برق به حداقل خواهد رسید.

وی گفت: این اپلیکیشن با هدف بالا بردن خدمات و پایین آوردن اتلاف زمان و انرژی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان طراحی و تولید شده و امید است، شهروندان با نصب این نرم‌افزار همه خدمات شرکت توزیع نیروی برق را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

علیزاده گفت: کاهش درصد تلفات انرژی در بخش توزیع به 4 درصد دیگر هدف این شرکت در چشم‌انداز 1404 است که در سال گذشته کاهش تلفات انرژی در این بخش به 8.51 درصد رسیده است که از اهداف پیش‌بینی شده برای سال بیشتر است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول