اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

تسهیلات ویژه و فوری برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ایم/ اختصاص وام‌ بدون بهره جهت احیای مشاغل

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ایم که خیلی فوری به افراد پرداخت می‌شود.

تسهیلات ویژه و فوری برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ایم/ اختصاص وام‌ بدون بهره جهت احیای مشاغل

پرویز فتاح بعدازظهر امروز پس از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۱۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان خوزستان دچار آسیب، نقل مکان و یا خسارت ناشی از آب‌گرفتگی و سیلاب شدند که دو روز پیش به حساب همه این خانوارها مبلغی تا سقف یک میلیون تومان از منبع کمک‌های مردمی واریز شد و در آخر ماه مبلغ واریزی ماهیانه نیز برای آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: همه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تا سقف ۳۵ میلیون تومان برای خانه و ۱۵ میلیون تومان برای لوازم منزل بیمه شده‌اند و بیمه در محل مستقر است و در حال ارزیابی است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به کمک‌های مردمی بسیار خوب در این ایام‌، عنوان کرد: تمامی خانه ها اگر آسیب دیدند به صورت ۱۰۰ درصد ترمیم می‌شوند و اگر نیاز به احداث کامل دارند برای آن‌ها خانه‌ها ساخته می‌شود و نیاز نیست خانواده‌های تحت پوشش مبلغی را پرداخت کنند؛ همچنین لوازم منزل نیز به صورت نو برای آن‌ها تامین می‌شود.

وی ادامه داد: از منبع صندوق کمیته امداد نیز تا ۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه فوری از امروز با سود صفر درصد پرداخت می‌شود و سقف وام برای خانوارهای ساکن در خوزستان برداشته شد.

فتاح با اشاره به حمایت کامل از خانواده‌های تحت پوشش، اظهار کرد: به مدت یکسال تمام وام‌های خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استمهال شد و تا ۵۰ میلیون تومان بلافاصله وام قرض‌الحسنه بدون بهره اشتغال پرداخت می‌شود.

وی افزود: در صورت نیاز کمیته امداد چتر حمایتی خود را گسترده‌تر می‌کند و خانواده‌های بیشتری را تحت پوشش می‌گیرد.

انتهای پیام/72052/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول