اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مریانج خبر داد

پخت روزانه بیش از 7 هزار قرص نان برای سیل‌زدگان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج از پخت روزانه بیش از 7 هزار قرص نان برای ارسال به مناطق سیل‌زده خبر داد.

پخت روزانه بیش از 7 هزار قرص نان برای سیل‌زدگان

نادر پورسبزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کمک‌های مردم مریانج به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: پس از اعلام سردار قاسم سلیمانی مبنی بر کمک‌رسانی موکب‌های اربعین سراسر کشور به مناطق سیل‌زده، موکب امام رضا(ع) شهر مریانج نیز فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای با مسوولان استان داشتیم با توجه به نبود امکانات کافی در مناطق سیل‌زده و قطعی آب، برق و گاز، تصمیم گرفتیم پخت نان و ارسال آن به این مناطق را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج بیان کرد: در اولین اقدام با چند خیر رایزنی شد تا آرد لازم تهیه و مقدمات برپایی یک نانوایی در محل مسجد پنج‌تن آل‌عبا مریانج فراهم شود.

وی اضافه کرد: با حضور جهادگران موکب امام رضا(ع) شهر مریانج پخت نان را بدون وقفه و از ابتدای صبح تا آخر شب با چند شیفت کاری شروع کرده‎ایم و روزانه قریب به 4 هزار قرص نان از این نانوایی پخت می‌شود.

پورسبزی تأکید کرد: با دو نانوایی در شهر مریانج رایزنی شد تا در مواقع استراحت و خارج از ساعت کاری خود به صورت جهادی هرکدام یک‌هزار و 500 قرص نان را پخت کنند و تحویل این ستاد دهند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع این نان‌ها روزانه به 7 هزار قرص می‎رسد که از شهر مریانج توسط ستاد عتبات عالیات استان، به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89042/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول