اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بوسه بر دستان پاسداران امنیت

ارتش مقتدر،نیروی انتظامی و نظامی ،سپاه پاسداران و بسیجیان جان برکف، سبزپوشان سروقامتی هستند که ید واحده بوده و زیر لوای پرچم اسلام با همدیگر عهد بسته‌اند سر امنیت این کشور با هیچ‌کس وارد معامله نمی‌شوند.

بوسه بر دستان پاسداران امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،درست در روزی که می‌خواستیم برای سبزپوشان سروقامت حافظان امنیت ملی کشورمان جشن روز پاسدار بگیریم، رئیس جمهور آمریکا که حامی بزرگترین گروه‌های تکفیری و تروریستی است، در اقدامی حقیرانه و احمقانه سپاه پاسداران جان برکف و حافظان مرزهای انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی اعلام کرد.

چه اعتراف دردناکی که دشمنان نیز پی برده‌اند پاسداران، امنیت ایران اسلامی را تضمین می‌کنند و همه داشته‌های ما در گرو داشتن جوانانی است که لباس سبز پاسداری را با افتخار تمام بر تن کرده و دوشادوش سایر نیروهای مسلح از تمامیت ارضی ایران اسلامی پاسداری و حراست می‌کنند و فعالیت نیروهای مسلح موجب شده است تا میهن اسلامی از امنیت مطلوب، پایدار و مثال‌زدنی برخوردار باشد.

ایران اسلامی امروز بر خود می‌بالد چرا که تاریخ، روزی از پاسداران که سربازان گمنام این سرزمین هستند، سخن خواهد گفت که در تمام زمینه‌ها برای اقتدار و صلابت این ملت جنگیدند، روزی برای آزادسازی از دست دشمن خبیث، روزی برای آبادی و آبادانی، روزی برای احیای هویت تاریخی و روزی برای حمایت از مسلمانان و مظلومان سراسر عالم.

امروز در سایه امنیتی که داریم، سرمای زمستان را در کنج خانه‌های گرم پشت سر می‌گذاریم و مطمئن هستیم مرزبانان جان برکف می‌گویند، آسوده بخوابید که ما بیداریم و رگ غیرت ما برای دفاع از ناموس این کشور به جوش می‌آید.

روزهای بهاری را همراه با رقص زیبای طبیعت به  ثبت خاطرات و لحظات زیبا  تبدیل می‌کنیم و می‌دانیم سبزپوشان دلاور ما یاوه‌گویی‌های دشمنان را به خوبی پاسخگو هستند.

حافظان حریم امنیت در مرزها تابستانی‌ترین روزها را زیر تیغ آفتاب سپری می‌کنند تا همچنان سایبانی برای امنیت ما بیافرینند و در پائیز برگ‌ریز قدم می‌زنیم و باز دلمان گرم است به بودن و داشتن جوانانی که دور از خانواده همچنان سپاه مقتدری هستند که شیرینی لحظات خوش هموطنانشان، آنها را خوشحال‌تر کرده و به آنها قوت قلب می‌بخشد.

سبزپوشان سروقامت ما چه ارتش مقتدر باشد چه نیروی انتظامی و چه سپاه پاسداران و بسیجیان جان برکف، همه ید واحده‌ای هستند که زیر لوای پرچم  اسلام با همدیگر عهد بسته‌اند و بر سر امنیت این کشور با هیچ‌کس وارد معامله نشوند.

منطقه خاورمیانه  به لحاظ اهمیت استراتژیک و سوق‌الجیشی خود همیشه آبستن حوادث است و دشمنانی که چشم طمع به دارایی این کشور دارند، در صدد هستند به بهانه‌های مختلف امنیت ملی کشورمان را به حاشیه برده و به مشکلات دامن بزنند.

منطقه‌ای که در آن هستیم آشوب بلاها و لشکرکشی‌های دشمنانی است که از هر طرف تیغ‌های تهاجم خود را به سمت کشورمان روانه می‌کنند، گروه‌های تکفیری و تروریستی با حمایت‌های همه‌جانبه استکبار جهانی و دلارهای نفتی عربستان وهابی شکل می‌گیرند و تهدیدی برای امنیت منطقه استراتژیک خاورمیانه و جهان هستند.

استکبار جهانی با پرورش دادن گروه‌های تکفیری درصدد فروش سلاح‌های نظامی خود و بازتولید کارخانجات اسلحه‌سازی خود بوده و باعث برهم‌ زدن امنیت و ثبات در کشورهای مختلف هستند و برای مقابله و رویارویی با آنها نیروهای نظامی و انتظامی ما در سراسر کشور در تمامی مرزها سربازان گمنامی هستند که بدون داشتن ادعا و هیچ چشم‌داشتی سینه سپر کرده‌اند تا خواب را بر چشم گروه‌های تکفیری و تروریستی حاکم بر منطقه حرام کنند.

هر روز صحنه‌های دلخراشی از نبرد نیروهای تکفیری و تروریستی در کشورهای همسایه در رسانه‌ها منتشر می‌شود و این زنگ خطر را در سراسر دنیا به صدا درآورده است که دنیا با این حجم از قتل، غارت، جنگ و خونریزی به کجا می‌رود و تا کی باید کشورهای مختلف در جدال و نبرد با همدیگر به سر برند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و دمو‌کراسی که خود را داعیه‌دار حق آزادی بیان قلمداد کرده‌اند، بدترین جنایت‌ها را در حق مسلمانان انجام می‌دهند و ایران اسلامی خود قربانی تروریسم است و بهترین جوانان خود را در دفاع از کیان اسلامی و مبارزه با تروریسم تقدیم کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند و این خانواده نیروهای نظامی و انتظامی هستند که هزینه‌های عملیات تروریستی دشمنان را با نثار خون فرزندان عزیزشان پرداخت کرده‌اند.

دنیای استکبار از طریق کمپانی‌ها و کارتل‌های رسانه‌ای در صدد است چهره‌ای خشن، زورگو و جنگ‌طلب از حافظان امنیت ملی ایران اسلامی در اذهان جهانی به تصویر بکشد در حالی که غافل از آن هستند که این پاسداران و همه نیروهای نظامی و انتظامی در قلب تک تک ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان جای دارند.

اکنون من و شمایی که در این شهر و کشور به راحتی در کوچه و خیابان قدم می‌گذاریم، به راحتی برای عزیزان خود جشن دورهمی می‌گیریم، در مناسبت‌های ملی و مذهبی به خیابان‌ها می‌آییم و شادی می‌کنیم، فراموش نکنیم برگزاری این جشن و شادی‌ها در سایه امنیتی است که در این کشور وجود دارد ونیز در سایه خون‌های پاکی است که پاسداران این سرزمین در خط مقدم جبهه‌های نبرد با دشمنان تکفیری مبارزه می‌کنند و در حال دفاع از حرم هستند.

در حالی که در سایه امنیت به وجود آمده، بچه‌هایمان در این شهر قد می‌کشند و شاهد بزرگ شدن آنها هستیم ولی فرزندان و یادگاران شهدای مدافع حرم از نعمت پدر محروم می‌شوند تا ما بتوانیم با افتخار، بدون ترس و اضطراب در این شهر زندگی کنیم.

اگر همه تلاش‌های تروریسم در جهت برهم زدن امنیت ایران اسلامی در نطفه خفه شده است، در سایه‌سار جوانانی است که با افتخار خود را پاسدار می‌نامند، جوانان شجاع و غیور کشورمان سروقامتان سبزپوش  پاسدار این آب و خاک هستند که کیلومترها دورتر از مرزها در خط مقدم با دشمنان نبرد می‌کنند تا ما اینجا به راحتی بتوانیم آزاد و سربلند زندگی کنیم.

امروز قدر امنیت کشورمان را بیشتر می‌دانیم، امنیتی که سبزپوشان حافظان امنیت ملی کشورمان برایمان به ارمغان آورده‌اند و نباید اجازه دهیم در جدال و کشمکش‌های سیاسی و جناحی هیبت و ابهت نیروهای انتظامی و نظامی کشورمان  شکسته شود که اگر چنین شود و در هیاهوی  تبلیغات انتخاباتی حرمت نیروهای نظامی، انتظامی، پاسداران جان برکف و نیروهای قضایی را شکستیم و آنها را به باد توهین و تحقیر گرفتیم، بدون تردید باید منتظر گستاخی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی باشیم.

وقتی دشمن قسم‌خورده خود را در خاک طلایی و پاک این سرزمین ببیند، مطمئناً برایش فرقی نمی‌کند که کدام تفکر در کشور حاکم است، او آمده است که بماند و ریشه اسلام را در این سرزمین از بین ببرد بنابراین ما همیشه قدردان  نیروهای نظامی، امنیتی و حافظان امنیت ملی خواهیم بود و تمام قد در برابر حافظان امنیت ملی می‌ایستیم و بر دستان تمام پاسداران بوسه می‌زنیم.

در مقابل شهدای مدافع حرم و خانواده‌هایشان بی‌تفاوت نباشیم و به سادگی از کنارشان عبور نکنیم. قدر امنیت کشورمان را بدانیم و فراموش نکنیم طبق فرمایش حضرت رسول صلوات الله علیه، « نعمتان مجهولتان الصحه و الامان » دو نعمت‌اند که قدرشان مجهول است: صحت و امنیت.‏

تا زمانی که انسان سلامتی خود را از دست ندهد، قدر صحت و عافیت خود را نمی‌داند و زمانی هم که نعمت امنیت از او گرفته شد، به وجود امنیت در داخل کشور و شهر خود پی می‌برد.

 سربازان گمنام به عنوان حافظان و تامین‌کنندگان امنیت در میهن اسلامی در عین گمنامی با روحیه جهادی و قلبی مملو از ایمان به خدا و عشق و ایثار نسبت به انقلاب، رهبری، مردم و کشور به انجام وظایف خود می‌پردازند.

معصومه درخشان

انتهای پیام/60020/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول