اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قزوین:

جشنوارهٔ حضرت علی‌اکبر(ع) در قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: جشنوارهٔ حضرت علی‌اکبر(ع) به مناسبت هفتهٔ جوان با معرفی بیش از 129 جوان نمونه در قزوین برگزار می‌شود.

جشنوارهٔ حضرت علی‌اکبر(ع) در قزوین برگزار می‌شود

مهران قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) به مناسبت هفته جوان در سال جاری همانند سال‌های گذشته در استان و شهرستان‌های قزوین برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: جشنوارهٔ حضرت علی‌اکبر(ع) ۲۸ فروردین ماه در شهرستان بوئین‌زهرا، ۲۹ فروردین ماه در شهرستان البرز، دوم اردیبهشت ماه در شهرستان آبیک، سوم اردیبهشت ماه در شهرستان تاکستان، چهارم اردیبهشت ماه در شهرستان آوج و پنجم اردیبهشت ماه در استان قزوین برپا خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه ۱۲۹ جوان نمونه در جشنوارهٔ حضرت علی‌اکبر(ع) طی سال گذشته برگزیده شدند، ابراز کرد: امسال بیش از این آمار در سطح استان قزوین جوانان برتر انتخاب می‌شوند و از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در جشنوارهٔ یاد شده شناسایی جوانان مستعد، خلاق، مبتکر و دارای ایده در همهٔ حوزه‌ها است.

این مسؤول اظهار کرد: جوانان نمونه در همهٔ قشرهای مختلف جامعه مانند کارگر، کشاورز، مخترع، معلم و دانشجو در ۲۰ آیتم با توجه به نوع اقداماتی که انجام دادند و همچنین براساس فرمت و دستورالعمل خاص و مشخصی ارزیابی می‌شوند.

وی بیان کرد: همچنین کمیتهٔ داوری در شناسایی جوانان نمونه تشکیل خواهد شد و براساس آیتم‌های تعیین شده برگزیدگان را در استان قزوین و شهرستان‌ها اعلام خواهد کرد. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین ابراز کرد: بعد از معرفی جوان‌های نمونه در سطح شهرستان‌ها و استان قزوین جوانان برگزیده در قالب‌های مختلف مانند بیلبوردها و رسانه‌ها به مردم معرفی می‌شود.

قاسمی بیان کرد: برپایی نمایشگاه خیریه با هدف کمک به سیل‌زدگان و همچنین معرفی دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد و جوانان در حوزه کارآفرینی و تولید از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در هفته جوان است. 

این مسؤول یادآور شد: در هفته یاد شده رویکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین این است که جوانان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، کارآفرینی و خلاقیت دیده شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین اظهار کرد: همچنین تلاش می‌کنیم با فضاسازی شهری شرایطی فراهم گردد تا جوانان برگزیده به عنوان جوان موفق به نسل امروز معرفی شود تا از سیره آنها الگوبرداری کنند و در زندگی خود موفق شوند.

وی بیان کرد: امیدواریم همهٔ مسؤولان و شهرداری‌ها در اجرای برنامه‌ها پای کار باشند تا بتوانیم جوانان برتر که به تاسی از حضرت علی‌اکبر(ع) نمونه شدند به جوانان امروز معرفی کنیم.

انتهای پیام/77009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول